Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć lokali bistro Meat & Fit przyspiesza rozwój

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-06-2017, 15:40
Sieć lokali bistro Meat & Fit przyspiesza rozwój
fot. materiały prasowe

Po przeprowadzonym w maju 2016 roku rebrandingu marki Meat & Fit, koncept przyspieszył rozwój nowych punktów.

Z początkiem czerwca firma 7 Street będąca właścicielem marki Meat & Fit otworzyła nowy lokal typu bistro w Wągrowcu (woj. Wielkopolskie). Jest to już 5 lokal sieci działający w Polsce. Lokal znajduje się w centrum miasta przy głównej alei Jana Pawła II 4a. Lokal posiada 32 miejsca siedzące.

W menu Meat & Fit znajduje się szeroki wybór dań i przekąsek, m.in.  sandwiche z grillowaną wołowiną, drobiem, wieprzowiną oraz wegetariańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, owocowe soki tłoczne na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe.

Na najbliższe tygodnie zaplanowano kolejne otwarcia lokali Meat & Fit w Pile, Tarnowskich Górach, Strzegomiu, Złotoryi oraz Kłodzku. Rok 2017 planujemy zakończyć około 15 działającymi lokalami. Niezależnie w kilku miastach prowadzone są przez nowych franczyzobiorców poszukiwania odpowiednich lokali.

- Poszukujemy parterów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miastach zarówno w galeriach handlowych jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro „Meat & Fit” muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tyś zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie jest już wliczony sprzęt, który można wsiąść np. w leasing lub poprzez kredyt wtedy nakłady gotówkowe inwestycyjne znacznie się zmniejszą - zapewnia Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy 7th Street i Meat & Fit.

Meat & Fit – Slow Food to sieć małopowierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro działających w modelu kuchni otwartej. 

Łukasz Błażejewski w 2005 roku założył firmę doradztwa finansowego „Gold Finance Doradcy Finansowi”. Następnie w 2008 roku stworzył projekt franczyzowy i na bazie tego projektu w 2 markach Gold Finance i Star Finance powstało ponad 50 placówek w całej Polsce.  W 2011 sprzedał wszystkie udziały Panu Markowi Jutkiewiczowi znanemu z m.in. branży FMCG. Aktualnie Łukasz Błażejewski zarządza siecią restauracji z kuchnią amerykańską pod marką „7th Street- Bar & Grill” oraz siecią punktów gastronomicznych pod marką „Meat & Fit”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH