REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sodexo chce dalej zwiększać udział w rynku cateringowym poprzez wzrost organiczny

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-12-2013, 13:06
Sodexo chce dalej zwiększać udział w rynku cateringowym poprzez wzrost organiczny
fot. dlaciebie.sodexo.pl

Celem Sodexo jest dalsze zwiększanie udziału w rynku poprzez wzrost organiczny, który gwarantuje przygotowanie zindywidualizowanej oferty dla wszystkich lokalizacji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Bartosz Klimek, dyrektor działu sprzedaży Sodexo Polska.

REKLAMA
Sodexo prowadzi w Polsce ponad 70 jednostek cateringowych. - Jesteśmy liderem w prowadzeniu jednostek cateringowych, obsługujących zarówno duże projekty (jak Stadion Narodowy), jak i mniejsze punkty, w których przygotowujemy posiłki dla pracowników biur i produkcyjnych zakładów pracy. Dzięki temu, że dbamy tak samo mocno o każdego z naszych konsumentów i proponujemy mu zdrową oraz zróżnicowaną dietę, wierzymy, że będziemy chętnie wybierani jako dostawca usług cateringowych - komentuje Bartosz Klimek.

Jego zdaniem, w Polsce jest potencjał do otwierania kolejnych jednostek cateringowych. - Coraz więcej firm decyduje się na poprawianie warunków pracy swoich pracowników poprzez zapewnienie im możliwości spożywania zbilansowanej diety w miejscu pracy. Także coraz więcej osób decyduje się jeść poza domem. Rynek rośnie i zmienia się, a Sodexo chce kreować nowe standardy żywienia - dodaje.

Bartosz Klimek potwierdza, że Sodexo chce współpracować w różnych segmentach i rozwijać się nadal głównie w rosnących branżach. - Rynek biurowy rozwija się, także coraz więcej szkół, szpitali i fabryk decyduje się na wysoką jakość żywienia w swoich placówkach - mówi.

Z kolei Daniel Pawski, dyrektor działu zakupów Sodexo Polska podkreśla, że firma starannie selekcjonuje dostawców - zarówno pod kątem jakości, jak i cen produktów. - Sodexo kontroluje wzrosty cen surowców oraz żywności i negocjuje warunki z kontrahentami tak, aby zaoferować swoim klientom usługi po najniższym możliwym koszcie. W zależności od kategorii produktu są to krótko- bądź długoterminowe uzgodnienia cenowe - podsumowuje Pawski.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH