Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Starbucks: Będziemy kontynuować rozwój w dużych miastach

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-01-2013, 11:21
Starbucks: Będziemy kontynuować rozwój w dużych miastach
Kawiarnia Lajkonik; Fot. Starbucks

- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych wyników i widzimy możliwości dalszego rozwoju na polskim rynku kawiarnianym. Po prawie czterech latach obecności w Polsce staliśmy się już ważną częścią tego rynku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Magdalena Mularuk, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

- Od początku obecności w Polsce deklarowaliśmy, że będziemy otwierać nasze kawiarnie krok po kroku, po jednej w starannie wybranych lokalizacjach, tam, gdzie chcą nas znaleźć klienci. Na pewno będziemy kontynuować rozwój w dużych miastach, zwłaszcza tych, w których marka jest już obecna. W pierwszym kwartale tego roku planujemy otwarcie kawiarni Starbucks w nowym centrum handlowym Galeria MM w Poznaniu - informuje Magdalena Mularuk.

Jak dodaje, sieć otrzymuje zapytania od osób mieszkających w miastach, do których jeszcze nie weszła, kiedy otworzy tam pierwszą kawiarnię Starbucks.

W 2012 roku sieć Starbucks otworzyła łącznie 11 kawiarni w pięciu miastach Polski, w tym w Katowicach, w których marka nie była dotychczas obecna.

- Ubiegły rok był dla nas naprawdę wyjątkowy. We Wrocławiu otworzyliśmy pierwszą w Polsce kawiarnię Starbucks Reserve - unikalny koncept, który charakteryzuje specjalna oferta najwyższej jakości kaw ziarnistych, tzw. stanowisko "slow coffee", przy którym klienci mogą otrzymać kawę zaparzaną na dwa różne sposoby, a także wyjątkowy, elegancki wystrój wnętrza. W Bielanach Wrocławskich powstała natomiast pierwsza w całej Europie Środkowo-Wschodniej kawiarnia Starbucks w formacie drive-thru. Bardzo ważnym wydarzeniem było dla nas również otwarcie kawiarni Starbucks na warszawskim placu Trzech Krzyży, w miejscu legendarnej kawiarni Lajkonik - tłumaczy Starbucks Brand Manager.

Jej zdaniem, ubiegłym roku bardzo ważnym wydarzeniem były Mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012 rozgrywane w Polsce i na Ukrainie, które wiązały się z licznymi inwestycjami, w tym m. in. remontami i przebudowami dworców kolejowych, na które właśnie w 2012 roku wprowadzono markę Starbucks.

- Przed mistrzostwami otworzyliśmy kawiarnie na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz na Dworcu Głównym w Poznaniu. Dodatkowo w czasie mistrzostw, odnotowaliśmy zwiększony ruch w naszych kawiarniach - podsumowuje Magdalena Mularuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Drugie parzenie 16-01-2013, 13:14:
Tak, stali sie czescia rynku. Tylko co to ma wspolnego z kawą ?
Tyle ile McD z jedzeniem.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 263) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH