Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Starbucks chce rywalizować z gigantami fast food. Wprowadza ofertę lunchową

Starbucks wprowadza próbną ofertę lunchową na wzór ofert dostępnych m.in. w McDonald's czy Burger King - wynika z oficjalnych informacji przedsiębiorstwa.

Starbucks chce rywalizować z gigantami fast food. Wprowadza ofertę lunchową
fot. shutterstock.com

Oferta o nazwie "Power Lunch" będzie dostępna do 30 maja br. w kawiarniach własnych (tj. nie działających na zasadzie franczyzy) Starbucks na terenie Stanów Zjednoczonych.

Klienci, którzy zdecydują się z niej skorzystać, będą mogli skomponować posiłek, wybierając dowolną kombinację spośród 24 produktów z tzw. listy lunchowej (obejmującej m.in. kanapki, panini czy sałatki) oraz 16 przekąsek (takich jak popcorn w saszetce lub czipsy). Dodatkowo będą mieli możliwość wzbogacenia zestawu świeżym owocem, batonikiem owocowym lub wodą butelkowaną.

Wśród konsumentów kierujących się głównie ceną, wątpliwości może jednak budzić koszt takiego zamówienia, znacznie wyższy niż w barach szybkiej obsługi.

Oferta lunchowa w Starbucksie oznacza konieczność wydania 8 dolarów, podczas gdy w McDonald's za menu McPick 2, obejmujące 2 produkty, zapłacimy 5 dolarów. W restauracjach Burger King można nabyć 5 produktów za 4 dolary, a w lokalach innej popularnej sieci fast food - Wendy's - za taką samą kwotę można skomponować lunch z 4 produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Starbucks RSS ALERT    /    kawiarnie Starbucks RSS ALERT    /    lunch RSS ALERT    /    fast food RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.