Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Starbucks: Chiny jako drugi po USA największy rynek sieci

  • Autor: Wyborcza.biz
  • Data: 28-11-2012, 09:45

Kilkaset nowych lokali dopasowanych do gustów chińskich klientów oraz Chiny jako drugi po USA największy rynek sieci - o planach Starbucksa pisze Wyborcza.biz za "Wall Street Journal".

W ciągu najbliższych trzech lat zostanie otwartych 800 kawiarni, a zatrudnienie z obecnych 12 tys. wzrośnie do 30 tys. osób. Już teraz Starbucks ma w Chinach 700 lokali.

Aby trafić do chińskiego klienta, sieć chce być bardziej lokalna, odpowiadająca oczekiwaniom chińskiego klienta, pisze "WSJ". Na przykład w USA bardzo dobrze sprawdzają się małe lokale, bo amerykańscy konsumenci chętnie kupują kawę i kanapki w drodze do pracy. Okazuje się, że w Chinach klienci cenią sobie przestrzeń. Kawiarnie muszą być duże, z kanapami, bo tam właśnie Chińczycy organizują służbowe spotkania lub odpoczywają po pracy z przyjaciółmi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 822) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH