Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Starbucks: Kwartalne wyniki znacznie słabsze niż się spodziewano

Starbucks właśnie podał wyniki kwartalne i to znacznie słabsze niż się spodziewano. Globalna sprzedaż sieci wzrosła w II kwartale roku fiskalnego o 6 proc., a to poniżej prognozowanych przez analityków 6,7 proc.

Starbucks: Kwartalne wyniki znacznie słabsze niż się spodziewano
Kubek z symbolem sieci Starbucks; fot. shutterstock.com

W USA sprzedaż Starbucks wzrosła w II kwartale o 7 proc., ale i tu ekonomiści oczekiwali czegoś więcej - wzrostu sprzedaży o 7,4 proc.

W Azji sprzedaż wzrosła o 3 proc. wobec oczekiwanych 4,6 proc., a w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce wzrosła jedynie o 1 proc., gdy tymczasem spodziewano się ponad 3-krotnie większego wzrostu.

Największa na świecie sieć kawiarni nie sprostała też oczekiwaniom rynkowym jeśli chodzi o kwartalne przychody - wyniosły one w II kw. roku fiskalnego 4,99 miliarda dolarów wobec prognozowanych 5,03 miliarda USD.

Lepiej jest u Starbucks z zyskiem - kwartalny zysk wyniósł w trzech pierwszych miesiącach tego roku 575 milionów dolarów, o 16 procent więcej niż notowane w I kw. 2015 r. 494 milionów dolarów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Starbucks RSS ALERT    /    wyniki Starbucks RSS ALERT    /    kawiarnie Starbucks RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.61.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.