Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Starbucks: Można zalać kawiarniami całą Polskę. Ale zupełnie nie o to nam chodzi

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-03-2017, 11:51
Starbucks: Można zalać kawiarniami całą Polskę. Ale zupełnie nie o to nam chodzi
Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks

– Po realizacji założeń dotyczących otwarć w 2016 roku w dalszej kolejności naszym planem jest uruchomienie następnych kawiarni np. w Trójmieście. Obserwujemy także, jak rozwija się sytuacja w miastach średniej wielkości. Oczywiście można zalać kawiarniami całą Polskę: być obecnym w dużych, średnich i małych miastach. Ale zupełnie nie o to nam chodzi. Co więcej, jest to doskonała recepta na brak sukcesu – powiedział serwisowi portalspozywczy Adam Mularuk Brand President marki Starbucks.

Starbucks planuje odpowiedzialnie rozwijać sieć w Polsce i innych krajach, w których operatorem marki jest AmRest. – Dynamicznie rozwijamy kawiarnie Starbucks we wszystkich krajach, w których operatorem marki jest  AmRest. Oprócz Polski są to Czechy, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Słowacja, Niemcy. W sumie 7 krajów i blisko 300 kawiarni. AmRest jest lincencjobiorcą geograficznym. W zeszłym roku weszliśmy na Słowację i otworzyliśmy pierwsze kawiarnie w Bratysławie i zamierzamy kontynuować rozwój na tym rynku. W Rumunii otworzyliśmy w 2016 roku 9 kawiarni. Dynamika rozwoju AmRestu jest widoczna w każdym kraju. Najwięcej kawiarni w 2016 roku otworzyliśmy w Polsce – mówi serwisowi portal spożywczy Adam Mularuk Brand President marki Starbucks.kawiarni.

Jak przyznaje, jest też zadowolony z obecnego stanu. – Oczywiście, cały czas dążymy do tego, by rosła liczba naszych kawiarni, natomiast celem jest bycie liderem rynku nie tylko na poziomie rozpoznawalności marki, lecz także na poziomie wielkości sprzedaży. Niekoniecznie w liczbie kawiarni – przyznaje.

Jego zdaniem skupienie się jedynie na zwiększaniu liczby kawiarni nie jest dobrą drogą. – Oczywiście można zalać kawiarniami całą Polskę: być obecnym w dużych, średnich i małych miastach. Ale zupełnie nie o to nam chodzi. Co więcej, jest to doskonała recepta na brak sukcesu – powiedział serwisowi portalspozywczy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • tołdi 27-03-2017, 23:39:
Amerykanie mają Starbucksa prawie na każdym rogu, no to rzeczywiście recepta na brak sukcesu. To Amrest stara się zrobić z tej marki ekskluzywny produkt, którym nie jest. Jak chcecie być liderem, mając tak małą ilość kawiarni, przecież jedno wyklucza drugie.
  • daesh 23-03-2017, 14:24:
kawa za kilkanaście zł jest warta poniej 2 zł - cała reszta to wodotryski za które płacimy i marże - smak ten sam, żadnych wyróżników - starbucks oferuje kawe "jak wszędzie" za znacznie wygórowaną cene, nie zalewajcie nas kawiarniami bo zbankrutujcie, a wody nikt nie chce pic za kilkanaście zł

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 760) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH