Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Starbucks planuje utrzymać tempo otwarć

Od otwarcia pierwszej kawiarni w Warszawie, sieć Starbucks, rozwijana w Polsce przez AmRest, sukcesywnie rośnie. - W tej chwili jesteśmy obecni w dziewięciu polskich miastach, a nasza strategia zakłada dalszy wzrost skali w niemal każdym z nich - mówi w rozmowie z PropertyNews.pl Mateusz Sielecki, dyrektor regionalny Starbucks.

Starbucks planuje utrzymać tempo otwarć
  • Źródło Property News

Autor: PropertyNews
Data: 31-07-2019, 14:57

Ubiegły rok sieć zamknęła mając na koncie 70 kawiarni, w tym siedem otwartych w ciągu 12 miesięcy. - Chcemy utrzymać tempo, czego najlepszym dowodem jest choćby lokal otwarty przy ul. Grzybowskiej w Warszawie. Uważnie przyglądamy się też ośrodkom regionalnym. W tej chwili jesteśmy obecni w dziewięciu polskich miastach, a nasza strategia zakłada dalszy wzrost skali w niemal każdym z nich. W mojej opinii, podwojenie liczby kawiarni Starbucks w Polsce ma mocne uzasadnienie biznesowe, podobnie jak utrzymanie tempa otwarć na poziomie ok. 5 lokali rocznie – mówi Mateusz Sielecki.

W tym roku Starbucks zadebiutował również w Serbii. To kraj, w którym duże, znane marki jak IKEA czy Decathlon dopiero stawiają pierwsze kroki, a teraz dołączył do nich również Starbucks. Dzięki temu, AmRest zarządza rozwojem sieci kawiarni pod marką Starbucks już na ośmiu rynkach europejskich (Polska, Niemcy, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria i Serbia.). Jak mówi dyrektor regionalny Starbucks, w Serbii działa na razie jeden lokal, ale widzimy duży potencjał do zdobycia pozycji lidera wśród sieci kawiarnianych. Na pewno będziemy analizować kolejne lokalizacje.

Jego zdaniem, w Polsce nadal jest miejsce na nowe kawiarnie. - Mimo że Polska, a szczególnie Warszawa, jest rynkiem najbardziej konkurencyjnym w regionie Europy Środkowej, to wciąż widzimy potencjał dla nowych lokali, a konkurencyjność motywuje do ciągłej dbałości o jakość o szeroko pojętym znaczeniu. Polski klient jest bardzo wrażliwy na ceny i w bardzo przemyślany sposób podejmuje swoje decyzje dotyczące wyboru kawiarni. Trzeba go cały czas inspirować, zachęcać atrakcyjną ofertą i przyjazną atmosferą wartą rachunku w kasie – ocenia Mateusz Sielecki.

Cały wywiad na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mateusz Sielecki RSS ALERT    /    Starbucks RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.13.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.