Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Starbucks: Rok 2018 upłynął pod znakiem personalizacji i troski o środowisko

– Trendy kawowe w roku 2018 skupiały się głównie wokół świeżych, owocowych oraz wytrawnych nut smakowych. Bariści Starbucks podczas coffee tastingów sięgali po świeże smaki, jak pomarańcze, wiśnie, jabłka, a także po te bardziej wytrawne, jak dynia, ciemne piwo, pieprz czy chilli. Najpopularniejszą kawą 2018 roku w Polsce okazała się średnio palona, lekko orzechowa Columbia Narino. Kończący się rok w Starbucks upłynął także pod znakiem personalizacji kawy. Coraz więcej gości kawiarni decyduje się na dostosowanie zamawianego napoju do własnych preferencji – mówi Daniel Stępniak, Starbucks District Coffee Master.

 Starbucks: Rok 2018 upłynął pod znakiem personalizacji i troski o środowisko
fot. materiały prasowe

Jak podaje sieć, rok 2018 w Starbucks upłynął pod znakiem pasji do kawy oraz dobrych praktyk z zakresu ekologii. W kolejnym roku marka zamierza jeszcze intensywniej inspirować swoich gości do poszukiwania wyjątkowych smaków, a także do troski o planetę.

– Ekspertyza, odpowiedzialność i pasja do kawy to wartości, które przyświecają Starbucks od początku powstania marki. Przykładem tego jest dostępna w Polsce od tegorocznego lata kawa „Rwanda Umushanana”, pozyskiwana zgodnie z C.A.F.E Practices. Partnerzy Starbucks z całego świata, w tym Polski, w 2018 roku mieli okazję odwiedzić plantację w Rwandzie, gdzie mogli poznać cały proces uprawy kawy, od zasadzenia nasion, przez zbieranie owoców, aż do momentu suszenia ich i pozyskiwania ziaren. Kończący się rok obfitował nie tylko w pogłębianie ekspertyzy przez Starbucks, ale także w zmieniające się trendy. Sięganie po nowe nuty smakowe oraz popularyzacja personalizacji kawy to najważniejsze z nich –   podsumowuje sieć.

Daniel Stępniak, Starbucks District Coffee Master, tłumaczy, że trendy kawowe w roku 2018 skupiały się głównie wokół świeżych, owocowych oraz wytrawnych nut smakowych. Bariści Starbucks podczas coffee tastingów sięgali po świeże smaki, jak pomarańcze, wiśnie, jabłka, a także po te bardziej wytrawne, jak dynia, ciemne piwo, pieprz czy chilli. Najpopularniejszą kawą 2018 roku w Polsce okazała się średnio palona, lekko orzechowa Columbia Narino. Kończący się rok w Starbucks upłynął także pod znakiem personalizacji kawy. Coraz więcej gości kawiarni decyduje się na dostosowanie zamawianego napoju do własnych preferencji.

W 2018 roku w Starbucks wydarzyło się wiele dobrego nie tylko w związku z kawową ekspertyzą, ale także w kwestii troski o środowisko. Jako jedna z pierwszych firm na świecie, jeszcze przed Rezolucją Parlamentu Europejskiego, Starbucks zadeklarował, że całkowicie wycofa plastikowe słomki z kawiarni do 2020 roku. Co więcej, w roku 2018 rozpoczął się program NextGen Cup Challenge - wspólna inicjatywa Starbucks i McDonald's. Celem projektu jest wprowadzenie nowego rodzaju kubka papierowego, który można całkowicie poddać recyklingowi. Obecnie trwa się drugi etap konkursu, do którego zakwalifikowano 29 projektów. To faza udoskonalania, podczas której twórcy będą mieli możliwość pracy z najlepszymi mentorami w branży. Na autorów zwycięskiego projektu czeka nagroda w wysokości 1 miliona dolarów. Coraz większym zainteresowaniem gości Starbucks cieszy się inicjatywa Bring Your Own Tumbler, która zachęca do korzystania z własnych kubków wielokrotnego użytku zamiast używania papierowych z kawiarni. Klienci, którzy przyniosą swój kubek, otrzymują 1 zł zniżki na zakupiony napój.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Starbucks RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.209.104.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.