REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Starbucks stawia na personalizację napojów i ofertę świeżych produktów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2016, 08:43
Starbucks stawia na personalizację napojów i ofertę świeżych produktów
fot. shutterstock.com

Marka Starbucks stara się wyróżnić na rynku możliwością personalizacji napojów. Poza różnymi rodzajami mleka, klienci mogą urozmaicać swój napój, dodając shot espresso, topping czy syrop. W przyszłym roku sieć planuje m.in. wzbogacać ofertę świeżych produktów.

REKLAMA

Jak mówią przedstawiciele sieci, Polska jest jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków kawiarnianych w naszej części Europy. Wiąże się to z obecnością wielu marek oraz dużą liczbą lokali. Rośnie także świadomość i wiedza na temat rodzajów kawy i jej przyrządzania. Kawiarnie sieciowe, poprzez swoje lokalizacje i ofertę, wpisują się także w trend wygody i dostępności. Dodatkowo, Polacy lubią i poszukują produktów markowych, z którymi mogą się identyfikować.

W ubiegłym roku marka wprowadziła do oferty produkty wegańskie i bezglutenowe. W styczniu 2016 roku, jako pierwsza sieć w Polsce, Starbucks dodał opcję wyboru mleka kokosowego do kawy (mleko sojowe i bezglutenowe były już dostępne wcześniej). W tym samym czasie, sieć poszerzyła również ofertę o codziennie rano przygotowywane przez baristów propozycje na śniadanie i lunch. Jak zapowiada sieć, segment ten będzie systematycznie rozwijany.

Starbucks rozwija też aplikację mobilną będącą elementem programu lojalnościowego My Starbucks Rewards. Narzędzie to umożliwia płatność telefonem za zakupy w kawiarniach.

Sieć kawiarni Starbucks w Polsce liczy obecnie 49 lokali w dziewięciu największych miastach w kraju (Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Szczecin, Łódź, Gdańsk i Gdynia). W okresie letnim marka uruchamia dodatkowo dwie kawiarnie sezonowe, usytuowane w atrakcyjnych turystycznie, nadmorskich miejscowościach (Gdynia i Sopot). Do końca tego roku planowane jest jeszcze otwarcie kilku kawiarni w Warszawie, Poznaniu i Krakowie.

Według badan Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia z 2016 roku, Starbucks jest najpopularniejszą marką na polskim rynku kawiarnianym. Ponadto, w odniesieniu do 2015 roku, marka nie tylko utrzymuje pozycję lidera, ale także notuje wzrost spontanicznej rozpoznawalności i to o siedem punktów procentowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (14 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 171)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH