Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Starbucks wdraża nową formułę programu lojalnościowego

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-05-2017, 10:26
Starbucks wdraża nową formułę programu lojalnościowego
fot. materiały prasowe

Użytkownicy Starbucks Rewards będą korzystać z nowego systemu zliczania Gwiazdek oraz możliwości zdobycia Złotego Statusu znanego z amerykańskiej wersji programu. Złoty Status, a wraz z nim nowe przywileje, otrzymają automatycznie wszyscy dotychczasowi użytkownicy programu.

Starbucks Rewards to rozwiązanie łączące program lojalnościowy z kartą pre-paid. W 2015 roku marka wprowadziła do programu możliwość dokonywania płatności za pomocą telefonu przy użyciu aplikacji Starbucks CEE. 31 maja 2017 r. program lojalnościowy My Starbucks Rewards zmieni się w Starbucks Rewards, tym samym dostosowując swoje zasady do znanych klientom zza oceanu. Oprócz wprowadzenia Złotego Statusu i związanych z nim nowych benefitów, zmienione zostaną także reguły premiowania zakupów. Za każde 2 zł wydane w kawiarni użytkownik otrzyma 1 gwiazdkę. Uzbierane w ten sposób gwiazdki wymieniane są na darmowe napoje oraz zapewniają szereg dodatkowych korzyści.

Nowością w programie jest możliwość uzyskania Złotego Statusu. Użytkownicy programu, którzy zgromadzą co najmniej 200 gwiazdek w ciągu roku, zostaną nagrodzeni przez Starbucks specjalnym Złotym Statusem, a wszyscy, którzy byli zarejestrowani w programie przed jego zmianą, otrzymują go automatycznie na okres 12 miesięcy. Oprócz podstawowych benefitów programu, w tym dostępu do wielu ofert i promocji specjalnych, darmowego napoju po uzbieraniu 80 gwiazdek oraz możliwości bezpłatnej wymiany podstawowego espresso na przygotowane na bazie ziaren z aktualnej oferty sezonowej, właściciel Złotego Statusu otrzymuje również upominek urodzinowy oraz może wybrać bezpłatny dodatek (shot espresso, syrop lub bita śmietana) do każdej transakcji.

Program Starbucks Rewards w Stanach Zjednoczonych ma ponad 13 milionów aktywnych użytkowników. Transakcje za pośrednictwem programu stanowią 36% ogółu sprzedaży marki na tym rynku. Według szacunków Wall Street Journal, obywatele Stanów Zjednoczonych trzymają na swoich Kartach Starbucks ponad 1 biliard USD - więcej niż w niektórych bankach. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • WŁad 30-05-2017, 12:06:
36% wskaźnik penetracji programu nie jest taki zły

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH