Starbucks z konkursem z okazji 10 lat marki w Polsce
10 lat Starbucks w Polsce minęło pod znakiem pasji do kawy, troski o ludzi i środowisko. Marka obchodzi swój jubileusz. Z tej okazji sieć przygotowała konkurs, w którym do wygrania jest 10 tumblerów z limitowanej edycji, oraz dodatkowo 10 tysięcy kubków Starbucks do rozdania

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Pike Place Market w Seattle i od samego początku związana jest z takimi wartościami, jak pasja do kawy, otwartość na wszystkich i troska o środowisko.
Marka jest obecna w Polsce od 10 lat. Otwarcie pierwszej kawiarni miało miejsce 8 kwietnia 2019 roku na ulicy Nowy Świat 62 w Warszawie. Obecnie Starbucks posiada łącznie 71 kawiarni w największych polskich miastach (m.in. w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu) i nadal nie przestaje się rozwijać.
- W ciągu ostatnich 10 lat Starbucks odnalazł stałe miejsce w sercach tysięcy Polaków. Jesteśmy obok nich i razem z nimi w trakcie najważniejszych wydarzeń ich życia, jako trzecie miejsce między pracą a domem. To dla nas niezwykle ważne, dlatego też nie przestajemy się rozwijać i planujemy kolejne otwarcia w Polsce – mówi Adam Mularuk, Prezydent marki Starbucks CE w firmie AmRest Coffee.
Z okazji 10. urodzin marka przygotowała dla swoich fanów konkurs prowadzony za pośrednictwem kanałów społecznościowych. Do zdobycia jest 10 unikalnych tumblerów z limitowanej, złotej edycji z grawerem „10 lat Starbucks w Polsce”.
17 maja Starbucks w całej Polsce rozda swoim Gościom za darmo aż 10 tysięcy kubków wielorazowego użytku (ang. reusable cups). W ten sposób marka ma zamiar podziękować Polakom za 10 spędzonych wspólnie lat. Jest to również część prowadzonej w Polsce od 10 lat i cieszącej się coraz większą popularnością akcji „Bring Your Own Tumbler”, która szerzy proekologiczne praktyki wśród gości kawiarni, zachęcając ich do ograniczenia zużycia jednorazowych kubków. W ramach akcji każdy gość kawiarni Starbucks, który zdecyduje się na zakup dowolnego napoju we własnym kubku, otrzymuje zniżkę 1 zł.
- 10. urodziny Starbucks w Polsce to dla nas wyjątkowa okazja, dlatego postanowiliśmy ją uczcić wspólnie z naszymi Gośćmi – mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Wręczając im 10 tysięcy reusable cups chcemy powiedzieć: „Dziękujemy za wspólnie spędzony czas”.
Starbucks od lat angażuje się w działania na rzecz środowiska. W 2018 roku marka jako pierwsza w branży zadeklarowała wycofanie z kawiarni do 2020 roku plastikowych słomek. Firma jest też założycielem oraz członkiem Konsorcjum NextGen Cup (wraz z McDonald’s, OpenIDEO oraz Closed Loop Partneres), będącego organizatorem projektu NextGen Cup Challenge, którego celem jest opracowanie nowego rodzaju kubka papierowego, całkowicie zdatnego do recyklingu. Partnerami wspierającymi inicjatywę są marki The Coca-Cola Company, Yum!, Nestlé oraz Wendy. Starbucks jest przekonany, że opracowane rozwiązanie pozytywnie przyczyni się do rozwiązania problemu wysokiego zużycia plastiku. Zwycięski projekt będzie dostępny dla całej branży.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.