REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Staropolanka: Konsumenci ufają markom obecnym także w sektorze HoReCa

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-12-2013, 11:37
Staropolanka: Konsumenci ufają markom obecnym także w sektorze HoReCa
fot. Fotolia

- Sektor HoReCa jest bardzo ważnym kanałem sprzedaży w kontekście zarówno biznesowym, jak również marketingowym. Obecność produktów w tym sektorze pozwala na budowanie świadomości marki oraz wiarygodności spółki, co w sytuacji deprecjonowania cen detalicznych oraz rozwoju marek własnych ma ogromne znaczenie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU (właściciel marek Staropolanka i Wielka Pieniawa).

REKLAMA

Jak tłumaczy Bogdan Szladewski, konsumenci, którzy spotykają się z daną marką w hotelu, czy restauracji, z dużym prawdopodobieństwem obdarzą ją zaufaniem, a co za tym idzie będą bardziej skłonni do zakupu tych produktów i sięgania po nie w swoim gospodarstwie domowym i życiu codziennym.

- Niestety, nie istnieje jedyna słuszna i sprawdzona metoda zaistnienia w sektorze HoReCa. Bo gdyby tak było, mielibyśmy dwie, maksymalnie trzy marki wody w tym kanale. A tymczasem rynek HoReCa jest dzisiaj bardzo rozdrobniony i przepełniony wieloma mniej lub bardziej znanymi brandami, co wynika również z faktu, że klienci poszukują rozwiązania, które pozwoliłoby im wyróżnić się na tle konkurencji - komentuje wiceprezes zarządu
Uzdrowisk Kłodzkich.

Woda sygnowana brandem Staropolanka już od dawna istnieje w świadomości klientów hotelowych i restauracyjnych, a szczególnie w regionie Dolnego Śląska. - Obsługujemy wiele prestiżowych miejsc, mając do dyspozycji wszystkie niezbędne materiały wyposażenia lokali, aby tego typu kanał sprzedaży obsługiwać na bardzo wysokim poziomie. Natomiast to co najważniejsze, to fakt, że bardzo dużym uznaniem wśród klientów cieszy się jakość naszej wody butelkowanej, co jest dla nas ważną podstawą do dalszej rozbudowy tego kanału sprzedaży - podsumowuje Szladewski.

Czytaj także: Uwzględnienie sezonowości kluczem do zarządzania kategorią wody

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH