REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Stoliczku zarezerwuj się, czyli gastronomia on-line

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-09-2015, 13:00
Stoliczku zarezerwuj się, czyli gastronomia on-line
Piotr Łagowski, wiceprezes Quandoo na Europę Wschodnią, Turcję i Bliski Wschód (fot. mat.pras.)

W ciągu 2,5 roku uruchomiliśmy platformę Quandoo w 16 krajach, od Wielkiej Brytanii, przez Polskę, Turcję, aż po Australię. Dodatkowo rozpoczęliśmy współpracę z 10 tys. restauracji. Jesteśmy najszybciej rosnącą platformą rezerwacyjną na świecie - podkreśla w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Łagowski, wiceprezes Quandoo na Europę Wschodnią, Turcję i Bliski Wschód.

REKLAMA

- Quandoo planuje podbić rynek rezerwacji stolików w restauracjach przez internet. Jak chcą Państwo pokonać konkurencję?

Jesteśmy na rynku niecały rok i już w tej chwili posiadamy bazę 600 partnerów w całej Polsce. A w 2016 roku planujemy ją podwoić, zatem plany są ambitne. Systematycznie zwiększamy dystans dzielący nas od potencjalnej konkurencji, między innymi dlatego, że zbudowaliśmy zgrany, lokalny zespół. Naszymi atutami są także dopracowany technologicznie produkt oraz odpowiednie środki finansowe, pozwalające na efektywne działania marketingowe. A zagraniczna konkurencja (OpenTable czy Lafourchette) nie planują wejść na nasz rynek, więc czujemy się stabilnie na naszej pozycji.

- Państwa serwis w Polsce jest od roku, ale globalnie ma już ponad dwa lata. Co udało się osiągnąć w tym czasie?

W ciągu 2,5 roku uruchomiliśmy naszą platformę w 16 krajach, od Wielkiej Brytanii, przez Polskę, Turcję, aż po Australię. Dodatkowo rozpoczęliśmy współpracę z 10 tys. restauracji. Jesteśmy najszybciej rosnącą platformą rezerwacyjną na świecie. W tej chwili zatrudniamy już na całym świecie ponad 350 osób. Największym krokiem dla Quandoo była marcowa zmiana właściciela na japoński koncern Recruit Holding, drugą największą spółkę internetową w Kraju Kwitnącej Wiśni. Przejęcie naszej firmy było największą azjatycką inwestycją w e-biznes na polskim rynku. Jesteśmy podekscytowani możliwością poznawania wschodnich modelów biznesowych.

- Z jakimi inwestycjami wiązało się wejście Quandoo na polski rynek?

Pierwszym krokiem było zbudowanie lokalnego zespołu – w tej chwili jest nas 15 osób, kolejnym były działania marketingowe, kampanie Google Adwords i Facebook Ads, billboardy oraz działania PR. Koszt stworzenia platformy, produktu, strony i aplikacji jest globalny i dzielony proporcjonalnie na wszystkie kraje, w których funkcjonuje Quandoo. Dzięki sprawdzonym strategiom działania, były to opłacalne inwestycje.

- Jakie warunki proponują Państwo restauracjom zainteresowanym współpracą z Państwa serwisem?

Warunki współpracy są proste i czytelne – abonament miesięczny za system rezerwacyjny wynosi 99 zł w wersji Basic lub 399 zł w wersji Premium, ponadto rozliczamy się za każdego klienta pozyskanego przez Quandoo, jest to koszt od 4 do 8 zł. Nasz system zapewnia restauracjom dodatkowych klientów, nastawionych na korzystanie z mobilnych aplikacji i różne doświadczenia kulinarne.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH