Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Subway chce mieć do końca roku 100 lokali

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-02-2013, 11:05
Subway chce mieć do końca roku 100 lokali

W 2012 roku sieć Subway zanotowała 15 proc. wzrost liczby lokali oraz 12 proc. wzrost liczby klientów restauracji otwartych przed 2012 rokiem. W 2013 roku liczba restauracji marki Subway w Polsce ma wzrosnąć do stu, obecnie sieć liczy 70 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie.

- Nie odczuliśmy kryzysu na polskim rynku - mówi Martin Princ odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Udział Polski w globalnym rozwoju sieci wyniósł 2 proc.

Ważną dla marki pozycję Polski potwierdził wybór Katowic, obok węgierskiego Ceglet, jako jednego z miejsc wprowadzenia nieobecnego do tej pory w Europie Środkowo-Wschodniej konceptu Subway Café. Na początku grudnia standardowy punkt Subway zadebiutował w Koszalinie, a kolejnych restauracji na terenie miasta doczekały się Rzeszów, Płock, Białystok, Olsztyn i Warszawa.

Obok wzrostu liczby lokali i klientów firma Subway zanotowała także w Polsce 8 proc. wzrost sprzedaży.

- Rok 2012 był rekordowy dla całej sieci Subway - mówi Martin Princ. - Mamy na koncie kilka kamieni milowych - m.in. ilość franczyz poza USA i Kanadą przekroczyła symboliczną liczbę 10.000, z czego 3.500 punktów działa w Europie. W Polsce wzrastająca liczba lokali pokazuje, że z roku na rok nasz rozwój nabiera tempa. Spodziewam się, że utrzymamy ten trend także w nadchodzących latach - dodaje.

Jednak to nie liczba otwartych restauracji jest najważniejsza, tylko stały wzrost sprzedaży i liczby klientów w istniejących już punktach. - W tym względzie polski rynek należy do bardzo stabilnych - mówi Martin Princ.

Rok 2013 firma rozpoczęła otwarciem pierwszego lokalu w Sopocie. Obok nowych otwarć plany biznesowe sieci obejmują m.in. poszerzenie oferty gastronomicznej. Sieć Subway skupi się także na rozwoju formatu Drive-Thru. Działania marki nadal wspierać będą szeroko zakrojone kampanie marketingowo-wizerunkowe.

- Zależy nam na utrzymaniu silnej pozycji lidera na światowym rynku, nie zapominamy jednak o tym, że to w rynkach lokalnych drzemie obecnie największy potencjał - dodaje Martin Princ.

Przeczytaj także:

Subway chce mieć 150 lokali w Polsce

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH