Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Subway ma 40 tys. lokali. Zapowiada dalszy rozwój

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-08-2013, 14:24
Subway ma 40 tys. lokali. Zapowiada dalszy rozwój

Sieć franczyzowych restauracji fast-food Subway otworzyła 40-tysięczną restaurację na stacji benzynowej AppleGreen w Ipswich w Anglii. Od początku tego roku sieć powiększyła się o 1,761 nowych lokalizacji na całym świecie.

Otwarcie 40-tysięcznej restauracji stawia markę Subway w pozycji lidera w kategorii restauracji szybkiej obsługi. Kolejna na liście ma ponad 5,500 mniej lokalizacji, następne trzy mają od 21,000 do 33,000 mniej punktów.

Na całym świecie jest ponad 9,000 nietradycyjnych lokalizacji, z czego około 4,500 punktów stanowią restauracje na stacjach benzynowych. Prawie 600 niestandardowych restauracji znajduje się w Europie, w tym 10 w Polsce: trzy na stacjach benzynowych, pięć w biurowcach i dwie na dworcach kolejowych. Restauracje Subway mogą być zlokalizowane w przestrzeniach, które przez innych są uznawane za niepraktyczne czy za małe, takich jak szpitale, kluby fitness, kina czy stacje kolejowe. Dzięki temu klienci Subway mogą zjeść kanapki i sałatki na statku w Niemczech, w salonach dealerów samochodowych w Kalifornii, a nawet w jednym z kościołów Baptystów w Buffalo w Nowym Jorku.

Wielka Brytania to trzeci co do wielkości rynek marki na świecie, zaraz za Stanami Zjednoczonymi i Kanadą, z ponad 1,500 restauracjami. W sumie, istnieje 14,000 międzynarodowych lokacji w 102 krajach poza Stanami Zjednoczonymi. Poza świętowaniem sukcesu jakim jest otwarcie 40-tysięcznej restauracji na świecie, europejski zespół otworzył 4-tysięczną restaurację na stacji kolejowej w Bukareszcie w Rumunii. Natomiast Estończycy niedawno byli świadkami otwarcia pierwszej franczyzy Subway, co zwiększyło całkowitą liczbę europejskich krajów, w którym sieć prowadzi działalność do 31. Łącznie franczyzobiorcy marki zatrudniają około 40,000 osób w całej Europie, w tym z około 770 osobami zatrudnionymi w 77 restauracjach w Polsce.

- Istnieje jeszcze wiele możliwości rozwoju naszych międzynarodowych rynków. Marka posiada regionalne i krajowe biura, które edukują i wspierają franczyzobiorców; wszyscy pracują, aby zagwarantować pozycję najlepszej marki zarówno dla klientów, jak i dla przedsiębiorców chcących pracować w branży usług gastronomicznych - stwierdza Don Fertman, Chief Development Officer.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH