Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Szef KFC: Jesteśmy w większości znaczących nowych galerii handlowych

– Jeśli pojawia się w planach nowa, duża galeria, to istnieje spore prawdopodobieństwo, że KFC się w niej znajdzie. To jeden z elementów rozwoju marki – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Olgierd Danielewicz, szef marki KFC.

Szef KFC: Jesteśmy w większości znaczących nowych galerii handlowych
Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC na Europę Środkową

Jak mówi Olgierd Danielewicz, szef marki KFC, w najbliższych latach liczba otwarć restauracji KFC będzie kształtować się na podobnym poziomie jak dotychczas, czyli 15-20 nowych lokali rocznie. Jednym z istotnych lokalizacji będą m.in. galerie handlowe, ale firma planuje również dynamiczny rozwój lokali wolnostojących.

– Planujemy wielotorowy rozwój marki KFC. Z pewnością nadal interesują nas centra handlowe. Jeśli pojawia się w planach nowa, duża galeria, to istnieje spore prawdopodobieństwo, że KFC się w niej znajdzie. To jeden z elementów rozwoju marki – przyznaje President KFC.

Tłumaczy, że AmRest dostaje cały czas informacje dotyczące powstawania nowych galerii. Każda z nich rozpatrywana jest indywidualnie.

– Jesteśmy w stanie odpowiedzieć sobie dużo wcześniej na pytanie, na ile pojawienie się KFC w danej galerii ma sens - zarówno dla nas, jak i dla  klientów. To musi działać korzystnie dla obu stron - podkreśla Olgierd Danielewicz. – Przy skali, którą KFC już osiągnęło, firma ma coraz lepszą wiedzę na temat tego, jak nowe restauracje będą funkcjonować w danym miejscu. Nasze szacunki są coraz bardziej trafne. Jeżeli spojrzelibyśmy na ostatnie kilka lat, to KFC było jedną z marek pojawiających się w większości znaczących nowych galerii handlowych – stwierdza.

W najbliższym czasie KFC znajdzie się w Galerii Północnej w Warszawie (otwarcie 14-17 września 2017 r.), wrocławskiej Wroclavii (otwarcie 18 października 2017 r.), katowickiej Galerii Libero (planowane otwarcie wiosną 2018 r.) czy Galerii Młociny (planowane otwarcie II poł. 2018 r.)

Marka nastawia się też na dynamiczny rozwój restauracji wolnostojących. – W miejscach, gdzie przebiegają drogi ekspresowe, autostrady lub drogi łączące duże miasta czy zaplecza miast – tam restauracje KFC będą się pojawiać. Interesują nas również wszelkie ciągi komunikacyjne, dworce czy inne większe skupiska ludzki. Jest to kolejny ważny dla nas element. Elastyczność i różnorodność formatów restauracji stwarza szerokie spektrum rozwoju w Polsce.  Oprócz dużych lokali, otwieramy także np. obiekty nastawione głównie na kanał delivery/dostawy –  wymienia rozmówca serwisu portalspozywczy.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

KFC RSS ALERT    /    AmRest RSS ALERT    /    Olgierd Danielewicz RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    Galeria Północna RSS ALERT    /    Wroclavia RSS ALERT    /    Galeria Libero RSS ALERT    /    Galeria Młociny RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Czytelnik 2017-09-09 18:28:16
    KFC sprzedaje otyłość

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.23.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.