Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Targi FOOD-to-GO rozwiązaniem na kryzys - artykuł promocyjny

  • Autor: artykuł promocyjny dostarczony przez easyFairs Poland Sp. z o. o.
  • Data: 20-11-2012, 08:18

Gastronomia jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się branż w Polsce. Od pewnego czasu obserwuje się jednak systematyczną zapaść tego sektora. Przyczyną tego zjawiska jest wszechobecny kryzys, który dotyka nawet największe firmy i przedsiębiorstwa. easyFairs Poland - firma o międzynarodowym doświadczeniu w organizacji targów branżowych znalazła skuteczny sposób na przeciwdziałanie tej tendencji. W tym celu organizuje III już edycję Targów dla Gastronomii, Lodziarni, Pizzerii, Barów Szybkiej Obsługi i Cateringu FOOD-to-GO (5-6 lutego 2013r.) w Gdańsku.

W czasach, gdy słowo kryzys odmieniane jest przez wszystkie przypadki, a doradcy finansowi zalecają przemyślane wydatki i gromadzenie oszczędności nikt nie myśli o promocji. A to błąd! Powszechnie przecież wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu i ma duży wpływ na powodzenie naszego przedsiębiorstwa. Dlatego w czasie kryzysu nie powinniśmy z niej rezygnować, przeciwnie, powinniśmy skutecznie dostosowywać jej mechanizmy do obecnej sytuacji. 

Codziennie zastanawiamy się jak przetrwać trudne czasy kryzysu? Jak utrzymać swój biznes na rynku i nie stracić klientów? Aby zapobiec takiej sytuacji trzeba bezpośrednio docierać do odbiorców i wciąż rozwijać swój biznes. Promocja w czasach kryzysu powinna być skuteczna i nie droga. „Kryzys to świetna okazja do twórczego wykorzystywania znanych rozwiązań i rozwijania nowych form działalności. Nie powinniśmy rezygnować z inwestowania w nasz biznes, ale wciąż poszukiwać kreatywnych form budowania swojej pozycji na rynku." - mówi Dyrektor Zarządzający easyFairsŸ Poland Ewa Woch.

Idee te w pełni realizują Targi FOOD-to-GO. Wydarzenie to jest nie tylko okazją do zaprezentowania swojej oferty, to również niepowtarzalna możliwość zdobycia cennych branżowych kontaktów i nawiązania współpracy owocującej sukcesami w przyszłości.

Podobnie jak w latach poprzednich Targi FOOD-to-GO kierowane są do wszystkich związanych z branżą gastronomiczną. Organizatorzy zadbali o to, by na Targach znaleźli się profesjonaliści związani z branżą od wielu lat, ale także regionalni producenci tradycyjnej żywności i lokalne stowarzyszenia promujące zdrowy tryb życia i przywiązanie do regionu.

Mimo kryzysu i ograniczonych wydatków na reklamę nie powinniśmy zapominać o budowaniu wizerunku firmy i podtrzymywaniu kontaktów z producentami i klientami. Marka, która nie istnieje w świadomości środowisk branżowych i nie ma bezpośredniego kontaktu ze swoimi odbiorcami nie odnosi rynkowych sukcesów, a to w konsekwencji prowadzi do jej upadku.

Celem III edycji Targów FOOD-to-GO jest pokazanie, że gastronomia jest branżą, która pomimo kryzysu wciąż się rozwija. Dlatego na Targach pojawią się m.in. najnowocześniejsze wyposażenie barów szybkiej obsługi, punktów gastronomii, kafeterii i barów koktajlowych, systemy dystrybucji przekąsek i napojów, maszyny pakujące dla dań na wynos, dodatki do dań, dania gotowe i napoje, sprzęt cateringowy, mobilna gastronomia, środki czystości i wiele innych rozwiązań związanych z gastronomią.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bartek 20-11-2012, 11:12:
Przyczyną kryzysu nie jest zapaść czy też kryzys czy inne. Robię po Europie około 3000 km tygodniowo i najczęściej właśnie w PL zdarza mi się dostać nieświeże jedzenie, niemiłą obsługę i ogromną cenę. Dopóki będzie traktowani typu Stój Kliencie Lub Ewentualnie Poproś to choćby była prosperita że Ho!, to i tak nikt sobie nie da rady.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH