REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rośnie rynek zamówień jedzenia przez Internet

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-06-2014, 14:34
Telepizza chce rozwijać sprzedaż online
Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland

- Rozwój technologii mobilnych stanowi impuls dla rozwoju sprzedaży online w gastronomii - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland. Firma planuje zatem inwestycje w rozwój tego segmentu zamówień.

REKLAMA

Jak przyznaje prezes Telepizzy, według badań TNS z 2013 roku, ponad 44 proc. Polaków posiada smartfony. Tendencja rośnie i prognozuje się, że na koniec bieżącego roku będzie ich jeszcze więcej.

- Rynek zamówień jedzenia przez Internet w branży gastronomicznej to przyszłościowy biznes. Jego wartość w Polsce szacuje się obecnie na ponad 100 mln złotych, a w ciągu najbliższych kilku lat urośnie ponad dwukrotnie. Rozwój technologii mobilnych w dużym stopniu kreuje branżę gastronomiczną. Co prawda większość klientów wciąż zamawia usługi przez telefon lub internet z dostępem stacjonarnym, ale rośnie liczba osób, które coraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnych. Obecnie ok. 50 proc. klientów Telepizzy posługuje się telefonem z dostępem do Internetu. Dzięki temu generujemy coraz większą liczbę wejść na naszą stronę internetową i lepszą sprzedaż online z dostawą do klienta, która prawdopodobnie będzie większa w stosunku do ubiegłego roku o 50 proc. - komentuje Iwona Olbryś.

Jak zauważa, p ostęp w technologiach mobilnych wyznacza kierunek rozwoju współczesnego rynku. By zmianom dotrzymać kroku, Telepizza postawiła na sprzedaż online.

- Zmieniliśmy stronę internetową, wprowadziliśmy płatność przez internet oraz uruchomiliśmy aplikację mobilną na smartfony, która niemal w każdym miejscu umożliwia składanie zamówień. Obecnie sieć online stanowi 32 proc. sprzedaży w dostawie i spodziewamy się dalszego wzrostu jego udziału. Prognozujemy również, że w niedalekiej przyszłości zamówienia składane przez Internet dorównują popularnością zamówieniom telefonicznym - dodaje prezes Telepizza Poland.

Telepizza ma swoim portfolio ok. 115 placówek w Polsce.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH