Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rośnie rynek zamówień jedzenia przez Internet

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-06-2014, 14:34
Telepizza chce rozwijać sprzedaż online
Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland

- Rozwój technologii mobilnych stanowi impuls dla rozwoju sprzedaży online w gastronomii - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland. Firma planuje zatem inwestycje w rozwój tego segmentu zamówień.

Jak przyznaje prezes Telepizzy, według badań TNS z 2013 roku, ponad 44 proc. Polaków posiada smartfony. Tendencja rośnie i prognozuje się, że na koniec bieżącego roku będzie ich jeszcze więcej.

- Rynek zamówień jedzenia przez Internet w branży gastronomicznej to przyszłościowy biznes. Jego wartość w Polsce szacuje się obecnie na ponad 100 mln złotych, a w ciągu najbliższych kilku lat urośnie ponad dwukrotnie. Rozwój technologii mobilnych w dużym stopniu kreuje branżę gastronomiczną. Co prawda większość klientów wciąż zamawia usługi przez telefon lub internet z dostępem stacjonarnym, ale rośnie liczba osób, które coraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnych. Obecnie ok. 50 proc. klientów Telepizzy posługuje się telefonem z dostępem do Internetu. Dzięki temu generujemy coraz większą liczbę wejść na naszą stronę internetową i lepszą sprzedaż online z dostawą do klienta, która prawdopodobnie będzie większa w stosunku do ubiegłego roku o 50 proc. - komentuje Iwona Olbryś.

Jak zauważa, p ostęp w technologiach mobilnych wyznacza kierunek rozwoju współczesnego rynku. By zmianom dotrzymać kroku, Telepizza postawiła na sprzedaż online.

- Zmieniliśmy stronę internetową, wprowadziliśmy płatność przez internet oraz uruchomiliśmy aplikację mobilną na smartfony, która niemal w każdym miejscu umożliwia składanie zamówień. Obecnie sieć online stanowi 32 proc. sprzedaży w dostawie i spodziewamy się dalszego wzrostu jego udziału. Prognozujemy również, że w niedalekiej przyszłości zamówienia składane przez Internet dorównują popularnością zamówieniom telefonicznym - dodaje prezes Telepizza Poland.

Telepizza ma swoim portfolio ok. 115 placówek w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 015) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH