REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Telepizza przyspiesza tempo rozwoju

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-12-2014, 12:24
Telepizza przyspiesza tempo rozwoju
Telepizza zamknie ten rok z 9 nowymi pizzeriami

Telepizza zgodnie z założeniami realizuje swój roczny plan rozwoju. Od stycznia tego roku firma otworzyła osiem nowych placówek, a do końca roku powstanie jeszcze jedna. Plan na przyszły rok jest jeszcze bardziej ambitny, zakłada pojawienie się kilkunastu nowych pizzerii, z czego kilka w pierwszym kwartale.

REKLAMA

Nowo otwarte placówki Telepizzy mieszczą się w Mielcu, Stalowej Woli, Poznaniu, Oławie, Bydgoszczy, Głuchołazach, Pile i Zduńskiej Woli. W ciągu najbliższych miesięcy do grupy nowych otwarć dołączą pizzerie w Warszawie, w Elblągu i w Krakowie, gdzie już trwają przygotowania do uruchomienia lokali. - W przyszłym roku zamierzamy otworzyć lokale w kolejnych miastach. Aktualnie mamy wybranych kilkadziesiąt miejscowości powyżej 50 tys. mieszkańców, gdzie w ciągu trzech lat powstaną nasze pizzerie. W niektórych pojawimy się już w przyszłym roku. Mijający 2014 rok był dla nas bardzo udany pod względem rozwoju sieci. To zachęca do wyznaczania ambitnych celów na kolejne lata - mówi Leszek Nowak, manager ds. ekspansji Telepizza Poland.

Telepizza otwarta jest również na działalność w mniejszych miastach, gdzie weryfikacja rynku wypada pozytywnie. Strategia rozwoju firmy opiera się na wnikliwej kalkulacji potencjału wszystkich lokalizacji. - Wybieramy tylko te najlepiej rokujące i stabilne. Stale obserwujemy dynamicznie zmieniający się rynek oraz potrzeby klientów. Na bieżąco analizujemy sprzedaż w pizzeriach i na tej podstawie modyfikujemy politykę promocyjną i sprzedażową, by jak najlepiej dopasować się do potrzeb rynku - mówi Leszek Nowak.

Prawdopodobnie w przyszłym roku powstaną również punkty sezonowe Telepizzy. - W tym roku tego typu lokal funkcjonował w Łebie i osiągnął bardzo dobre wyniki. Myślimy też o działalności zimą, w popularnych ośrodkach narciarskich, np. Zakopanem - mówi Leszek Nowak.

Koszt inwestycji w pizzerię Telepizzy wynosi od 100 do 200 tys. zł. Kwota zależy od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Sieć zapewnia franczyzobiorcy szkolenia przed rozpoczęciem działalności i w trakcie prowadzenia biznesu m.in. z zarządzania personelem, obsługi klienta i oferty.

Aktualnie na rynku funkcjonuje 115 placówek Telepizzy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 618) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH