REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Telepizza rozwija się w Rosji i Angoli

  • Autor: portalspozywczy.pl, pr
  • Data: 19-08-2014, 12:28

Hiszpańska sieć pizzerii rozpoczęła rozwój w Rosji i w Angoli. Firma wpisała się w tamtejsze nisze rynkowe związane ze sprzedażą z dostawą do klienta oraz z sektorem casual dinner - są to sektory podobne do tych, w których firma działa także w Polsce. W przyszłości Telepizza planuje rozszerzyć działalność o inne kraje w Afryce.

REKLAMA

Partnerami Telepizzy w Rosji i Angoli są spółki, działające w branży gastronomicznej i sprzedaży detalicznej. Współpraca opiera się na umowach master franczyzowych. Do końca 2014 roku w obu krajach powstaną po cztery lokale Telepizzy.

W Angoli rozwój Telepizzy został wpisany w strategię supermarketów, które należą do master franczyzobiorcy hiszpańskiej sieci. Jest to jedna z najbardziej liczących się na tamtejszym rynku sieć sklepów wielkopowierzchniowych. Lokale Telepizzy będą otwierane w supermarketach, wykorzystując przy tym ich kluczową pozycję na rynku. Pierwsza pizzeria funkcjonuje już w Luandzie, stolicy Angoli. Telepizza jest tam pierwszą zagraniczną marką wśród pizzerii, oferująca sprzedaż z dostawą do klienta. W przyszłości Telepizza planuje rozszerzyć działalność o inne kraje w Afryce.

Master franczyzobiorcą w Rosji jest spółka będąca właścicielem jednej z sieci restauracji. Pierwsza placówka Telepizzy została uruchomiona w dzielnicy willowej Moskwy. Aktualnie trwają przygotowania do otwarcia trzech następnych lokali w stolicy Rosji. Zainteresowanie Hiszpanów rosyjskim rynkiem wynika z dynamicznego rozwoju sektora QSR (quick services restaurant). Na rynku coraz więcej firm oferuje usługi gastronomiczne w przystępnych cenach, tzw. casual dining. W ten trend wpisuje się Telepizza.

W ostatnich latach Telepizza wyeksportowała swój model biznesu do ponad dwunastu krajów, od Portugalii i Polski poczynając, aż po Columbię, Chile, Ekwador, Peru, Panamę, Boliwię i Emiraty Arabskie, jak również kilka rynków Ameryki Środkowej. Ekspansja ta usytuowała ją na pierwszej pozycji w Europie i piątej w skali globalnej w sektorze pizzy.

W Polsce Telepizza jest jedną z największych sieci pizzerii i liderem w sprzedaży z dostawą do klienta posiada 115 placówek - 31 własnych i 84 franczyzowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH