Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Telepizza rozwija się w Rosji i Angoli

  • Autor: portalspozywczy.pl, pr
  • Data: 19-08-2014, 12:28

Hiszpańska sieć pizzerii rozpoczęła rozwój w Rosji i w Angoli. Firma wpisała się w tamtejsze nisze rynkowe związane ze sprzedażą z dostawą do klienta oraz z sektorem casual dinner - są to sektory podobne do tych, w których firma działa także w Polsce. W przyszłości Telepizza planuje rozszerzyć działalność o inne kraje w Afryce.

Partnerami Telepizzy w Rosji i Angoli są spółki, działające w branży gastronomicznej i sprzedaży detalicznej. Współpraca opiera się na umowach master franczyzowych. Do końca 2014 roku w obu krajach powstaną po cztery lokale Telepizzy.

W Angoli rozwój Telepizzy został wpisany w strategię supermarketów, które należą do master franczyzobiorcy hiszpańskiej sieci. Jest to jedna z najbardziej liczących się na tamtejszym rynku sieć sklepów wielkopowierzchniowych. Lokale Telepizzy będą otwierane w supermarketach, wykorzystując przy tym ich kluczową pozycję na rynku. Pierwsza pizzeria funkcjonuje już w Luandzie, stolicy Angoli. Telepizza jest tam pierwszą zagraniczną marką wśród pizzerii, oferująca sprzedaż z dostawą do klienta. W przyszłości Telepizza planuje rozszerzyć działalność o inne kraje w Afryce.

Master franczyzobiorcą w Rosji jest spółka będąca właścicielem jednej z sieci restauracji. Pierwsza placówka Telepizzy została uruchomiona w dzielnicy willowej Moskwy. Aktualnie trwają przygotowania do otwarcia trzech następnych lokali w stolicy Rosji. Zainteresowanie Hiszpanów rosyjskim rynkiem wynika z dynamicznego rozwoju sektora QSR (quick services restaurant). Na rynku coraz więcej firm oferuje usługi gastronomiczne w przystępnych cenach, tzw. casual dining. W ten trend wpisuje się Telepizza.

W ostatnich latach Telepizza wyeksportowała swój model biznesu do ponad dwunastu krajów, od Portugalii i Polski poczynając, aż po Columbię, Chile, Ekwador, Peru, Panamę, Boliwię i Emiraty Arabskie, jak również kilka rynków Ameryki Środkowej. Ekspansja ta usytuowała ją na pierwszej pozycji w Europie i piątej w skali globalnej w sektorze pizzy.

W Polsce Telepizza jest jedną z największych sieci pizzerii i liderem w sprzedaży z dostawą do klienta posiada 115 placówek - 31 własnych i 84 franczyzowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH