REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Telepizza zanotowała 10-proc. wzrost sprzedaży w I półroczu

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-07-2012, 13:50
Telepizza zanotowała 10-proc. wzrost sprzedaży w I półroczu
Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland

Od początku roku Telepizza postawiła na intensywne działania w Internecie. Wprowadzono modyfikacje dla zamawiających w sieci, co dzięki mocnej promocji przyczyniło się do wzrostu sprzedaży o ponad 10 proc. Apetyty dodatkowo rozbudziło EURO 2012, podczas którego zamówienia przez internet w szczytowych momentach wynosiły 17 proc. Na jesieni planowany jest również start nowej strony internetowej, w pełni przyjaznej zamawiającym.

REKLAMA

Na początku 2012 roku władze Telepizzy zapowiedziały, że oprócz rozwoju spółki poprzez franczyzę jednym z najważniejszych obszarów jej działań w tym roku będą działania w Internecie oraz wzmocnienia pozycji lidera w dostawie pizzy do klienta. W tym celu ograniczono wydatki na reklamę w "tradycyjnych" mediach, a środki te przesunięto na promocję i reklamę w sieci i w social media.

Jak zauważa Iwona Olbryś, dyrektor genaralna Telepizza sp. z o.o. na efekty nie trzeba było długo czekać. Tylko przez pierwsze 6 miesięcy tego roku, spółka odnotowała całkowity wzrost sprzedaży o ponad 10 proc., przy wzroście sprzedaży przez internet o ok. 14 proc.

Dobrym wynikom sprzyja z pewnością fakt, iż w sieci obowiązuje jeszcze specjalna promocja "3za1", czyli trzy pizze w cenie jednej. Jak mówi jednak Iwona Olbryś, zgodnie z przyjętą strategią Telepizza stopniowo wycofywuje się z agresywnych promocji, by skupić się na działaniach zrównoważonych, podkreślających wysoką jakość produktów, oraz oferowanie klientom różnego rodzaju niespodzianek i zaskakiwanie ich akcjami specjalnymi.

Działania te zostały szczególnie mocno zaakcentowane w okresie poprzedzającym i towarzyszącym EURO 2012. W tym czasie w lokalach Telepizzy odbywały się konkursu, programy lojalnościowe i promocje, skierowane głownie do kibiców. Jak mówi Iwona Olbryś, działania te sprawiły, że podczas Mistrzostw w szczytowych momentach sprzedaż przez Internet wzrastała nawet o 17 proc. Inaczej wyglądało to w lokalach, gdzie największy ruch odnotowywano przede wszystkim w miejscach znajdujących się na szlakach komunikacyjnych kibiców.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • 022 01-08-2012, 09:02:
Tyle, ze w telepizzy cena normalnej pizzy jest kosmiczna i jada sie tam tylko w takich wlasnie promocjach przy, ktorych cena wychodzi mniej wiecej podobna do innych pizzerii.
  • dfdcx 23-07-2012, 13:46:
Wzrost sprzedaży to może tak, ale dochodu to już raczej nie!!! Skoro zamówisz jedną pizzę a dwie dostajesz gratis, to tak zwiększyć sprzedaż jest bardzo prosto!!!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH