REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

TGI Fridays ma nowego prezesa i dyrektora generalnego

  • Autor: PAP/ PulsHR.pl
  • Data: 15-01-2016, 08:38
TGI Fridays ma nowego prezesa i dyrektora generalnego
TGI Fridays posiada ponad 900 restauracji w 61 krajach; fot. za tgifridays.com

Robert Palleschi został prezesem i dyrektorem generalnym spółki TGI Fridays. Obejmie on stanowisko 8 lutego, zastępując Nicka Shepherda, który odszedł z firmy w październiku zeszłego roku.

REKLAMA

Palleschi spędził 12 lat w Hilton Worldwide, firmie hotelarskiej o ogólnoświatowym zasięgu, która zarządza 12 globalnymi markami i skupia ponad 4 500 hoteli stowarzyszonych z siecią Hilton. Palleschi obecnie obejmuje stanowisko globalnego dyrektora ds. obsługi marek, a do jego obowiązków należy nadzór nad wszystkimi franczyzami i obiektami działającymi pod sztandarową marką Hilton, jak również Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton and Curio oraz A Collection by Hilton. Palleschi zajmuje się ponad tysiącem hoteli i obiektów wypoczynkowych w 91 krajach na sześciu kontynentach.

Podczas pracy w dziale ds. obsługi marek Palleschi przyczynił się do znacznego zwiększenia przychodów, w tym do dwucyfrowego wzrostu zysków z wynajmu pokoi i sprzedaży posiłków i napoi.

"Firma Fridays już zaplanowała szereg działań na rok 2016. Począwszy od wprowadzenia innowacyjnych zmian w menu, a skończywszy na przearanżowaniu wyglądu restauracji, marka kontynuuje rozwój strategii w oparciu o rzetelne badania wśród konsumentów. Strategia ta umożliwi zdobycie większej liczby klientów i wzrost przychodów. Innowacje będą dla rozwoju marki siłą napędową w 2016 r. i kolejnych latach" - powiedział Palleschi.

Firma TGI Fridays, założona w Nowym Jorku w 1965, będąca własnością spółek Sentinel Capital Partners i Tri-Artisan Capital Partners, posiada ponad 900 restauracji w 61 krajach. Fridays to oryginalna sieć restauracji typu casual dining oferujących również dania z grilla, tradycyjne dania kuchni amerykańskiej i kultowe napoje serwowane przez przyjazną obsługę. Głównym zamysłem towarzyszącym założeniu sieci Fridays było stworzenie miejsca, w którym ludzie mogliby spotykać się i wspólnie cieszyć swobodną piątkową atmosferą. Idei tej przyświeca hasło "In Here, It’s Always Friday" ("U nas piątek jest codziennie").

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH