Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

the White Bear Coffee – rusza nowy koncept twórców marek Koku Sushi i Mobilny Barista

Dwie białostockie marki gastronomiczne łączą siły. Koku Sushi dysponuje sprawdzonym modelem franczyzowym, Mobilny Barista zaś wszechstronną wiedzą o polskim rynku kawy. W wyniku fuzji powstanie franczyzowa sieć kawiarni – the White Bear Coffee.

the White Bear Coffee – rusza nowy koncept twórców marek Koku Sushi i Mobilny Barista
fot. materiały prasowe

– Skąd taka nazwa? Ponieważ wywodzimy się z miasta, które większości Polaków kojarzy się z białymi niedźwiedziami i polskim biegunem zimna. Poza tym misiek to miły zwierzak i na dodatek łasuch – mówi ze śmiechem Urszula Olechno, współwłaścicielka marki Koku Sushi. 

– Tworzymy nową silną markę sieci kawiarni w Polsce. Grupę docelową stanowią miejscowości średniej wielkości. Nasz model biznesowy skierowany jest do miast liczących od 30 tys. do 150 tys. mieszkańców. Uważamy, że istnieje duża nisza w tym właśnie segmencie rynku. Widzimy to na przykładzie rozwoju sieci sushi barów – wyjaśnia Urszula Olechno z Koku Sushi.

Koku prowadzi obecnie 22 lokale w całej Polsce, do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych sześciu. Mobilny Barista, firma uchodząca za kawowego eksperta, dorzuca znajomość rynku kawy, zaplecze sprzętowe i szkoleniowe. Marka znana jest z realizacji fachowych warsztatów i szkoleń dla profesjonalnych baristów oraz osób amatorsko pasjonujących się kawą.

– Partnerstwo, wiedza, doświadczenie w branży, analiza rynku i świeże spojrzenie na biznes, pozwoliło nam stworzyć koncept, w którym będziemy mieli pełną kontrolę nad każdym etapem produkcji oraz zarządzania – wyjaśnia Marcin Zalewski, współwłaściciel firmy Mobilny Barista, którą tworzy grupa ludzi, która lat promująca kulturę picia kawy w Polsce. 

–Działamy kompleksowo. Posiadamy sale, w których odbywają się szkolenia dla baristów chcących nauczyć się zawodu oraz rozszerzać wiedzę. Jesteśmy dystrybutorem urządzeń do wyposażenia kawiarni i restauracji, prowadzimy własny serwis ekspresów do kawy. Pod koniec maja otwieramy palarnię kawy, która będzie gwarantem jakości. Do naszych kawiarni trafi świeżo palone ziarno, co będzie stanowiło wyjątkowości tego miejsca – dodaje.

Powstająca palarnia kawy the White Bear oraz show room urządzeń niezbędnych do otwarcia kawiarni, gdzie znajdą się np.: młynki do kawy, ekspresy, gwarantuje konkurencyjne ceny, a co za tym idzie niższy wkład początkowy na otwarcie biznesu franczyzowego.

– Nasza kawiarnia serwować będzie kawę ze specjalnie skomponowanej mieszanki najwyższej jakości ziaren, stworzonej tylko i wyłącznie na potrzeby naszej sieci. Dużym atutem punktów franczyzowych będzie możliwość zakupienia swojej ulubionej kawy również do domu. Nasi bariści chętnie doradzą, jaką kawę dobrać do poszczególnych metod parzenia oraz urządzeń, w których będzie przygotowywana – tłumaczy Marcin Zalewski.

więcej informacji:

Białe Niedźwiedzie RSS ALERT    /    Koku Sushi RSS ALERT    /    Mobilny Barista RSS ALERT    /    wspólpraca RSS ALERT    /    kawiarnia RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • as 2019-02-28 22:41:10
    kawowy szał ogarnia coraz więcej osób. akademia dolce vita rządzi. nie wyobrażam sobie życia bez kawy!
    • zolo 2019-03-03 16:03:46
      Co za akademia? O co chodzi>
      • teno 2019-03-05 15:22:55
        Delonghi cos takiego robi, bardzo fajna sprawa. na ich stronce jest info

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.115.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.