Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Trend health&wellness zawitał na rynek kawiarniany

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-02-2016, 13:00
Trend health&wellness zawitał na rynek kawiarniany
Slow food oraz health&wellness a rynek kawiarni w Polsce; fot. shutterstock.com

Segment kawiarniany dotknęły także trend health&wellness oraz moda na slow food. Konsumenci coraz częściej oczekują kaw z upraw ekologicznych oraz certyfikowanej czy propozycji dla wegetarian i wegan (np. kawa z mlekiem roślinnym zamiast tradycyjnego UHT). Na rynku pojawiają się również lokale oferujące produkty organiczne.

Dzisiejsze kawiarnie to nie tylko kawa. Trwa bowiem festiwal pomysłów jak przyciągnąć i przyzwyczaić polskiego konsumenta, który - tak jak w przypadku zakupów w sieciach handlowych – nie jest lojalny.

- Nieustannie dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb i oczekiwań klientów, np. rozszerzając ofertę produktów wegańskich i bezglutenowych. W styczniu tego roku, jako pierwsza sieć w Polsce, dodaliśmy do menu na stałe opcję wyboru mleka kokosowego. Mamy również inne opcje wegańskie, takie jak mleko sojowe. Oferujemy także wegetariańskie pozycje w naszym menu na śniadanie i lunche, takie jak sałatki i kanapki – mówi Adam Mularuk, Brand President Starbucks.

W ubiegłym roku sieć pracowała także nad nową ofertą przekąsek. Od początku 2016 wprowadzono świeże propozycje na śniadanie i lunch w postaci sałatek, jogurtów i kanapek, przygotowanych codziennie rano przez baristów. Oferta ta ma być stale rozwijana.

Zdaniem Andrzeja Jackiewicza, dyrektora Costa Coffee, fit&healthy jest coraz ważniejszym trendem na rynku spożywczym, również w segmencie kawiarni. - Jesteśmy na te zmiany w pełni przygotowani. W tym roku do stałej oferty wprowadziliśmy mleko bez laktozy, mamy również produkty bezglutenowe, a także sałatki czy kawy i desery light. Nasz zespół na bieżąco monitoruje rynek – staramy się być o krok przed nadchodzącymi trendami tak, aby wychodzić naprzeciw potrzebom naszych gości. Dalsze zmiany i wprowadzanie kolejnych urozmaiceń jest zatem pewne – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • patryk 16-02-2016, 16:32:
To oczywiste, że wszyscy sprytnie korzystają z trendów. :)

Patryk Rykała copywriter

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 356) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH