Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Uber Eats Polska: Mamy w planach kolejne miasta, w których pojawimy się jeszcze w tym roku

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 28-02-2018, 15:22
Uber Eats Polska: Mamy w planach kolejne miasta, w których pojawimy się jeszcze w tym roku
Krzysztof Radoszewski, Dyrektor Generalny UberEATS w Polsce fot. materiały prasowe

Aplikacja Uber Eats w Polsce świętowała swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji firma podsumowała miniony rok działalności w kraju nad Wisłą.

– Rok 2017 był bardzo intensywny dla nas, biorąc pod uwagę, że wystartowaliśmy ze 150 restauracjami, a obecnie skupiamy ich ponad 1000. Z jednego miasta zrobiły nam się trzy: Warszawa, Poznań i Kraków, a średni czas dostawy jest obecnie na poziomie 30 - 33 minut. Sprawiliśmy, że zamawianie jedzenia z poziomu aplikacji w smartfonie stało się rzeczywistością. Cieszymy się ze zmiany, którą wprowadziliśmy na rynku – powiedział Krzysztof Radoszewski, dyrektor generalny Uber Eats w Polsce.

W tym roku marka planuje uruchomić aplikację w kolejnych polskich miastach.

– Mamy w planach kolejne miasta, w których pojawimy się jeszcze w tym roku. Polska jest dla nas bardzo interesującym rynkiem, widzimy, że użytkownicy są otwarci na proponowane przez nas rozwiązania i cenią sobie wygodę i szybkość realizowanych zamówień – wyjaśnił Krzysztof Radoszewski.

– Łącząc restauracje, dostawców i użytkowników oferujemy model współpracy, który nie był dostępny wcześniej. 50 procent restauracji, które z nami obecnie współpracują nie miały wcześniej w swojej ofercie dostawy, więc zwracamy uwagę na kompleksowość tego rozwiązania. A z drugiej strony inni gracze na rynku ułatwili nam rozmowy z restauratorami na temat potencjalnej współpracy. Restauratorzy zdali sobie sprawę, że tego typu kanały dodatkowej sprzedaży są dla nich bardzo istotnym rozwojem biznesu – dodał.

W nowym roku Uber Eats poza rozpoczęciem działalności w nowych miastach, skupi się na doskonaleniu działania aplikacji. 

– Będziemy dalej pracować nad optymalizacją i usprawnianiem tego biznesu. Udało nam się osiągnąć magiczne 30 minut średniego czasu dostawy od momentu złożenia zamówienia, ale nadal jest mnóstwo rzeczy, które możemy robić jeszcze lepiej. Dla nas kluczowe jest wsparcie dla restauracji, z którymi współpracujemy. Przekazujemy im narzędzia, które pozwalają rozwijać biznes. Dostarczamy informacje m.in. o tym, które dania mają lepszą sprzedaż, a które nie, jakie oceny otrzymują oferowane przez restauracje dania. I widzimy, że jest jeszcze mnóstwo miejsca na współpracę z restauratorami w tej kwestii. Do tego dochodzą dodatkowe modele biznesowe i innowacyjne rozwiązania na otwieranie nowych lokalizacji z partnerami, z którymi już współpracujemy. Zatem z jednej strony skupiamy się na rozwoju nowych miast, a z drugiej ciągle pracujemy nad Warszawą, Poznaniem i Krakowem, w których mamy jeszcze dużo do zrobienia – podsumował dyrektor generalny Uber Eats w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 501) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.