Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

UberEATS na FRSiH 2017: Polska gastronomia była dla nas zaskoczeniem

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-11-2017, 19:47
UberEATS na FRSiH 2017: Polska gastronomia była dla nas zaskoczeniem
Krzysztof Radoszewski, dyrektor generalny, UberEATS w Polsce, fot. PTWP

- Polska gastronomia była dla nas zaskoczeniem. Poziom rozwoju i różnorodności rynku HoReCa w Warszawie jest bardzo wysoki. Rośnie popularność kuchni tex-mex, dużym zaskoczeniem jest popyt na kuchnię azjatycką, nie tylko sushi, ale chińska, wietnamska, tajska - mówił Krzysztof Radoszewski, dyrektor generalny, UberEATS w Polsce  podczas sesji tematycznej "Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ – nowe style zakupowe konsumentów" w ramach Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017.

Krzysztof Radoszewski jest zdania, że dla millenialsów jednym z najważniejszych czynników jeśli chodzi o branżę HoReCa jest krótki czas dostawy.

- Średni czas dostawy na poziomie 35 minut przyciąga do nas użytkowników. Istotna jest także duża różnorodność oferty, zarówno jeśli chodzi o poziomy cenowe restauracji, jak i różnorodność kuchni. Nasi użytkownicy cenią także łatwy w obsłudze interfejs użytkownika, płatności bezgotówkowe, śledzenie statusu wysyłki - dodał.

Radoszewski przekonywał, że produkt, zanim zacznie się jego promocja, musi spełniać swoją podstawową funkcję.

- W podstawowej działalności Ubera, czyli przewozach, podstawowa funkcja ma za zadanie spowodować, że po wciśnięciu przycisku w 5 min przyjedzie po nas samochód. Podobnie jest z  UberEATS, gdzie celem jest to, że jedzenie przyjedzie szybciej niż dotychczas. Jeżeli jesteśmy w stanie podstawić samochód w 5 minut i jesteśmy w stanie podstawić dostawcę, który dostarczy posiłek w 35 minut, powstaje pytanie co jeszcze jesteśmy w stanie zrobić. Na ten moment nie wiemy, natomiast jest to coś, co będzie miało duży wpływ na biznes innych powiązanych kategorii. Obecnie skupiamy się na rozwoju UberEATS, który został świetnie przyjęty w Polsce - dodał.

Radoszewski przyznał, że jednym z najbardziej efektywnych kanałów pozyskiwania użytkowników dla Ubera jest polecenie użytkownika.

- Mamy możliwość zaproszenia nowego użytkownika, który otrzyma zniżkę i ja jako polecający również otrzymam zniżkę. Ten aspekt społeczny w naszym wypadku generuje ogromną skalę u millenialsow i jest wyjątkowo efektywny - dodał.

Przedstawiciel UberEATS przyznał, że zaskoczył go fakt, że użytkownicy jedzą na mieście nie po to, aby poznawać nowe kuchnie, ale z oszczędności czasu, a więc żeby zrealizować swoją potrzebę jak najszybciej.

- Polska gastronomia była dla nas zaskoczeniem. Poziom rozwoju i różnorodności rynku HoReCa w Warszawie jest wysoki. Rośnie popularność kuchni tex-mex, dużym zaskoczeniem jest popyt na kuchnię azjatycką, nie tylko sushi, ale chińska, wietnamska, tajska. Część tego trendu to miski Poke - hawajska potrawa "sushi w misce", a więc ryba marynowana, ciepły ryż i świeże warzywa. Poke świetnie znosi dostawę. Sugerujemy wdrażanie misek Poke kolejnym lokalom, gdyż zauważyliśmy ich ogromną popularność w USA i na rynkach zachodnich. To generuje dodatkowy ruch - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 072) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH