Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unibail-Rodamco: Gastronomia zajmuje coraz więcej miejsca w obiektach handlowych

  • Autor: AW/portalspozywczy.pl
  • Data: 26-10-2017, 10:33
Unibail-Rodamco: Gastronomia zajmuje coraz więcej miejsca w obiektach handlowych
Jakub Skwarło, Director of Operations Unibail-Rodamco

– W ostatnich latach w obiektach handlowych coraz więcej przestrzeni zajmuje rekreacja, rozrywka oraz przede wszystkim gastronomia – mówi Jakub Skwarło, Director of Operations Unibail-Rodamco.

W ostatnim czasie Unibail-Rodamco otworzył dwie strefy Grand Kichen – w warszawskiej Arkadii oraz wrocławskiej Wroclavii. Jak przyznaje Jakub Skwarło, Director of Operations Unibail-Rodamco, taka oferta staje się dla obiektów handlowych coraz ważniejsza.

– W warszawskiej Arkadii otworzyliśmy ostatnio nową strefę Grand Kitchen, zachęcającą do odpoczynku i spotkań w restauracjach. W sercu nowej strefy powstała część rodzinna łącząca Grand Kitchen ze strefą rozrywkową Arkadii – kinem Cinema City oraz salą zabaw dla dzieci „Fikołki”, usytuowaną na ponad 1300 mkw. i oferującą m.in. warsztaty kulinarne, spotkania edukacyjne dla dzieci czy ścianki wspinaczkowe – wymienia Skwarło.

Jak tłumaczy, Grand Kitchen to nowatorski pomysł, opierający się na atrakcyjnie zaaranżowanej przestrzeni oraz różnorodnej ofercie gastronomicznej. Klienci mogą w niej posmakować kuchni z wielu stron świata – w tym azjatyckiej, hiszpańskiej, włoskiej czy libańskiej. Ambasadorem nowej przestrzeni restauracyjnej jest Grzegorz Łapanowski.

Niebawem w strefie zostaną także otwarte kolejne koncepty gastronomiczne - Black z wysokiej jakości hamburgerami i ciekawie zaaranżowanym barem na piętrze oraz Azia Concept, o powierzchni ponad 1000 mkw., oferująca szeroki przekrój dań azjatyckich, zaprezentowanych w formie wysp kulinarnych. Wśród najemców znalazły się także: restauracja wegańsko-wegetariańska Zielona, libańska Fenicja, pierogarnia Nadziane, Lalka oferująca wyśmienite naleśniki, wyspa Café Vincent – kawiarnio-piekarnia w stylu francuskim, cukiernia Consonni, a także kawiarnia Starbucks i Pizza Hut z nowym, nieznanym dotąd w Polsce konceptem z szerokim wyborem pizz, które są przygotowywane i wypiekane na oczach gości w kamiennym piecu.  

Na otwarcie strefy Grand Kitchen zdecydowano się także w najnowszym projekcie Unibail-Rodamco - Wroclavii.  W strefie znalazły się m.in. wrocławskie marki gastronomiczne, jak Pasibus, Polish Lody, Etno Cafe, a także GRECO, Mr Chilly, Food Republic, Express Oriental i Express Doner oraz koncepty sieciowe: wrapMe!, a także jedyne w mieście Vapiano i Izumi Sushi. Gości centrum mogą też spróbować dań z menu Salad Story, North Fish, Pizza Hut, KFC i Frankie’s. Ambasadorką Grand Kitchen jest Beata Śniechowska – silnie związana z miastem mistrzyni kuchni, znana ze swojego zamiłowania do dań regionalnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 072) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH