Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Unibail-Rodamco: Gastronomia zajmuje coraz więcej miejsca w obiektach handlowych

– W ostatnich latach w obiektach handlowych coraz więcej przestrzeni zajmuje rekreacja, rozrywka oraz przede wszystkim gastronomia – mówi Jakub Skwarło, Director of Operations Unibail-Rodamco.

Unibail-Rodamco: Gastronomia zajmuje coraz więcej miejsca w obiektach handlowych
Jakub Skwarło, Director of Operations Unibail-Rodamco

W ostatnim czasie Unibail-Rodamco otworzył dwie strefy Grand Kichen – w warszawskiej Arkadii oraz wrocławskiej Wroclavii. Jak przyznaje Jakub Skwarło, Director of Operations Unibail-Rodamco, taka oferta staje się dla obiektów handlowych coraz ważniejsza.

– W warszawskiej Arkadii otworzyliśmy ostatnio nową strefę Grand Kitchen, zachęcającą do odpoczynku i spotkań w restauracjach. W sercu nowej strefy powstała część rodzinna łącząca Grand Kitchen ze strefą rozrywkową Arkadii – kinem Cinema City oraz salą zabaw dla dzieci „Fikołki”, usytuowaną na ponad 1300 mkw. i oferującą m.in. warsztaty kulinarne, spotkania edukacyjne dla dzieci czy ścianki wspinaczkowe – wymienia Skwarło.

Jak tłumaczy, Grand Kitchen to nowatorski pomysł, opierający się na atrakcyjnie zaaranżowanej przestrzeni oraz różnorodnej ofercie gastronomicznej. Klienci mogą w niej posmakować kuchni z wielu stron świata – w tym azjatyckiej, hiszpańskiej, włoskiej czy libańskiej. Ambasadorem nowej przestrzeni restauracyjnej jest Grzegorz Łapanowski.

Niebawem w strefie zostaną także otwarte kolejne koncepty gastronomiczne - Black z wysokiej jakości hamburgerami i ciekawie zaaranżowanym barem na piętrze oraz Azia Concept, o powierzchni ponad 1000 mkw., oferująca szeroki przekrój dań azjatyckich, zaprezentowanych w formie wysp kulinarnych. Wśród najemców znalazły się także: restauracja wegańsko-wegetariańska Zielona, libańska Fenicja, pierogarnia Nadziane, Lalka oferująca wyśmienite naleśniki, wyspa Café Vincent – kawiarnio-piekarnia w stylu francuskim, cukiernia Consonni, a także kawiarnia Starbucks i Pizza Hut z nowym, nieznanym dotąd w Polsce konceptem z szerokim wyborem pizz, które są przygotowywane i wypiekane na oczach gości w kamiennym piecu.  

Na otwarcie strefy Grand Kitchen zdecydowano się także w najnowszym projekcie Unibail-Rodamco - Wroclavii.  W strefie znalazły się m.in. wrocławskie marki gastronomiczne, jak Pasibus, Polish Lody, Etno Cafe, a także GRECO, Mr Chilly, Food Republic, Express Oriental i Express Doner oraz koncepty sieciowe: wrapMe!, a także jedyne w mieście Vapiano i Izumi Sushi. Gości centrum mogą też spróbować dań z menu Salad Story, North Fish, Pizza Hut, KFC i Frankie’s. Ambasadorką Grand Kitchen jest Beata Śniechowska – silnie związana z miastem mistrzyni kuchni, znana ze swojego zamiłowania do dań regionalnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Grand Kichen RSS ALERT    /    Unibail-Rodamco RSS ALERT    /    gastronomia w centrach handlowych RSS ALERT    /    food court RSS ALERT    /    Jakub Skwarło RSS ALERT    /    Grzegorz Łapanowski RSS ALERT    /    Wroclavia RSS ALERT    /    Arkadia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.161.71.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.