REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

W czerwcu rusza nowa kampania marki Winiary

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 20-04-2012, 20:18

Już w czerwcu rusza nowa kampania marki WINIARY „Zupy na murawie". Akcja, nawiązując do piłkarskich emocji, promuje zupy jako wartościowy posiłek, którego głównym składnikiem są warzywa. Kampanię będzie wspierał nowy serwis internetowy www.winiary.pl/zupynamurawie.

REKLAMA

Dla wszystkich fanek i fanów kulinarnych rozgrywek marka przygotowała również nowość: zupę w kolorze murawy - Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY.

Czy zupa i piłka nożna mają ze sobą coś wspólnego? Kampania „Zupy na murawie" marki WINIARY udowadnia, że kuchnię i boisko łączy naprawdę wiele. Gotowanie zupy przypomina dobrze rozegrany mecz. W centrum takiej kulinarnej rozgrywki są: dobra selekcjonerka, kapitan drużyny, czyli zupa WINIARY oraz zawodnicy, którymi są warzywa i zioła. Ich odpowiednie połączenie pozwala przygotować pyszną zupę, która trafi idealnie w gust domowników. Celem kampanii jest promowanie wszystkich zup z portfolio marki WINIARY poprzez zaangażowanie kobiet w poznawanie tajników piłki i jednocześnie sekretów przygotowania pysznej wiosenno-letniej zupy.

Główną platformę komunikacji stanowić będzie nowy serwis internetowy „Zupy na murawie". Serwis składa się z sześciu zakładek, w tym 4 zakładek tematycznych, zakładki konkursowej oraz interaktywnej aplikacji „Twój kalendarz". W zakładce produktowej „Kapitan drużyny" znajdą się opisy zup WINIARY, czyli kapitanów „zupowych" drużyn.

Podpowiedzi, jakie sezonowe warzywa, zioła i inne dodatki pasują do zup WINIARY, czyli co należy dodać do zupy, aby stworzyć uzupełniającą się drużynę smaków, użytkownicy serwisu odkryją w zakładce „Drużyny smaków". W sekcji „Taktyka" pojawią się przepisy na wiosenne i letnie zupy oraz porady ekspertów, czyli zasady właściwego postępowania na kulinarnym boisku. W zakładce „Słowniczek selekcjonerki" znajdą się wyjaśnienia pojęć znanych z boiska w nawiązaniu do sztuki gotowania. Dla wszystkich fanek kulinarnych rozgrywek marka WINIARY przygotowała również kalendarz, czyli interaktywną aplikację, która umożliwi wysłanie znajomym zaproszenia do wspólnego spędzenia wolnego czasu w czerwcu. Zaproszenie będzie można przekazać, proponując aktywności w obrębie kilku kategorii, takich jak m.in. uroda, czy sport.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH