Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W McDonalds jak na poczcie? Sieć usprawnia wydawanie zamówień

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-06-2013, 10:03
W McDonalds jak na poczcie? Sieć usprawnia wydawanie zamówień
McDonald's w Szczecinie z nowymi okienkami McDrive

Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl McDonalds Polska modernizuje swoje restauracje. Teraz każda remontowana bądź nowa placówka będzie dysponować nową ladą z systemem jednej kolejki i numerkami dla oczekujących na zamówienie. Zmiany dotyczą także strefy McDrive.

Według informacji serwisu portalspozywczy.pl, w Polsce w nowym systemie działa już kilkanaście restauracji McDonalds. System jednej kolejki połączonej z numerkami dla klientów ma usprawnić wydawanie zamówień. Dzięki temu ci, którzy zamówili np. jedynie kawę będą oczekiwać krócej niż ci, którzy zdecydowali się na zakup zestawów. 

Zmiany te oznaczały przemodelowanie systemu lady. Wyodrębniono sekcję zamawiania i płacenia oraz odbierania zamówienie. Każdy klient wraz z paragonem dostaje numerek (jak na poczcie) i na specjalnym monitorze śledzi realizację zamówienia.

Dodatkowo miejsce do przygotowania potraw zostało tak ustawione, aby klienci mogli obserwować jak przygotowywane są ich posiłki. Dzięki temu, że wszystkie zamówienia przygotowane są na oczach klientów, potrawy nie leżą na podajnikach i są bardziej świeże. 

Według informacji serwisu portalspozywczy.pl zmiany dotyczą także strefy McDrive. Na zmotoryzowanych klientów 
McDonald's także czekają dwa stanowiska (do zamówienia i zapłaty), a także do odbioru. Dzięki wielu elementom szklanym, również klienci strefy McDrive będą mieli okazję zobaczyć jak przygotowywane są ich posiłki. Dodatkowo niektóre restauracje powiększą się o nowe "okienka", dzięki czemu McDrive obsłuży większą ilość zmotoryzowanych.

Zarząd polskiego McDonald'sa na razie nie komentuje tych inwestycji. Jak udało nam się ustalić, wszystkie nowe restauracje będą budowane w taki sposób, aby uwzględnić owe zmiany. Tak będzie także w przypadku lokali, które będą remontowane. Obecnie firma szkoli pracowników, którzy pracują i/lub będą pracować w tym systemie. 

Podobne udogodnienia wprowadzone zostały już w kilku krajach europejskich, m.in. w Wielkiej Brytanii i Francji.

Zmiany nie dotyczą ogólnego wystroju restauracji. Przypomnijmy, od kilku już lat europejska sieć McDonald's realizuje kompleksowy program zmiany wystroju swoich restauracji. Firma wychodząc naprzeciw nowym trendom w architekturze sukcesywnie zmienia wystrój wewnętrzny lokali, ich kolorystykę, a także same bryły budynków. Miejsce tradycyjnej czerwieni zajmuje bogatsza paleta kolorów, w których dominuje żółć, biel, głęboka zieleń a także kolory drewna i kamienia. Działania te koordynuje mieszczące się w Paryżu Europejskie Biuro Projektowe. 

Obecnie w Polsce działa 307 restauracji McDonald's.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH