Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W McDonalds książki zamiast zabawek

  • Autor: Wp.pl
  • Data: 05-09-2012, 16:31

McDonalds, zamiast zabawek, rozdaje książki dla dzieci. W Wielkiej Brytanii 9 mln egzemplarzy rozeszło się jak świeże bułeczki, niedawno podobna kampania ruszyła w Niemczech. Akcja ma na celu promocję czytelnictwa - podaje serwis Wp.pl.

Jak informuje wp.pol, sieć fast foodów chce w ten sposób pokazać swoją odpowiedzialność i prospołeczne nastawienie. Jednak spotkała się z fala krytyki. Oponenci nie mają nic przeciwko propagowaniu czytania, lecz zarzucają McDonald's, że w ten sposób stara się odwrócić uwagę od faktu, że sprzedaje szkodliwą żywność.

Organizacje konsumenckie ostrzegają, że wykorzystywanie chęci dzieci do posiadania zabawki czy też książeczki nie służą racjonalnej decyzji przy wyborze posiłku. Rodzicom trudniej jest wówczas odmówić pociechom zakupu promocyjnego zestawu. Tymczasem jedzenie typu fast food jest jedną z głównych przyczyn otyłości u dzieci i młodzieży - zcytamy w Wp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH