Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Wegańskie nowości w sieci Papa John’s

Papa John’s, jako pierwsza w Polsce sieć pizzerii, wprowadziła  w ubiegłym roku pizzę dla wegan. W styczniu 2020 r. przygotowała kolejną niespodziankę – tym razem w ofercie pojawiła się nowa pizza z owocem chlebowca oraz wegańska wersja jednej z najpopularniejszych przystawek sieci.

Wegańskie nowości w sieci Papa John’s
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 05-02-2020, 12:25

Amerykańska sieć Papa John’s poszerza swoją ofertę roślinną. Obecnie można zamówić nie tylko jedną z 5 dostępnych pizz wegetariańskich oraz 2 stricte wegańskich. Do „zielonej” rodziny dołączyły dwie nowości: Pizza Chlebowiec BBQ oraz Wegańskie Rollsy. Podobnie jak do tej pory, także w każdej innej pizzy można zamienić ser mozzarella na specjalny szer wegański. Można też stworzyć własną kompozycję z dostępnych składników.

Papa John’s jest jedną z trzech największych sieć pizzerii na świecie. Pod koniec stycznia ur. marka wprowadziła wegańską pizzę w swoich 350 restauracjach w Wielkiej Brytanii. Do tej pory ofertę wegańską wprowadziły 4 kraje, w których obecny jest Papa John’s: Chile, UK, Holandia i właśnie Polska, przy czym ze względu na duże zainteresowanie żywnością wegańską w Warszawie, to właśnie stolica Polski była drugim miastem, w którym sieć postanowiła poszerzyć ofertę o pizzę dla wegan. Dodatkowo, kilka tygodni temu PJ UK stworzyła specjalne stanowisko Chief Vegan Officer i zatrudniła na nie  Clare Every, która prowadzi bardzo popularny kanał Little London Vegan. To pokazuje, że innowacje produktowe, z których sieć słynie na całym świecie, będą w szczególności dotyczyły oferty wegańskiej. 

 – Z dużym zainteresowaniem patrzymy, jak zmienia się rynek i potrzeby naszych Gości. Kategoria wegańska ma już swoich wiernych fanów, którzy przede wszystkim komplementują jakość naszego wegańskiego szera. Co ciekawe, coraz więcej osób nie będących na regularnej diecie wegańskiej sięga po te opcje. Stąd decyzja, by w ofercie pojawiły się kolejne propozycje – tym razem w wersji nieco bardziej pikantnej, jak pizza z owocem chlebowca, ananasem, oliwkami i płatkami chilli, czy przekąskowej – jak wegańskie rollsy z sosem pomidorowym. Sam owoc chlebowca zyskuje na popularności, został nawet uznany za owoc 2020 roku. Jest naturalnym zamiennikiem mięsa – w smaku przypomina nieco szynkę, stąd idealnie pasuje do pizzy – mówi Joanna Zawada, Dyrektor Marketingu sieci Papa John’s w Polsce.

Pizze wegetariańskie i wegańskie to już niemal 30%  sprzedaży kategorii pizzy. Na rynkach zagranicznych oferta stricte wegańska stanowi od 5-12% udziału w sprzedaży całkowitej.

–  Widzimy, że ta kategoria zyskuje na znaczeniu i przechodzi w fazę masowego zainteresowania. Z pewnością dalej będziemy prowadzić prace, mające na celu bycie liderem w tej kategorii wśród sieciowych pizzerii, choć równie dużą wagę będziemy przywiązywać do rozwoju innowacyjnych receptur dla tradycyjnych pizz, z których Papa John’s słynie na całym świecie – podsumowuje Grzegorz Ziarek, Dyrektor Zarządzający Papa John’s w Polsce.

więcej informacji:

Papa John's RSS ALERT    /    weganie RSS ALERT    /    pizza RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.113.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.