REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wiceprezes Da Grasso: Nie mamy ambicji być największą z polskich sieci

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-02-2014, 11:15
Wiceprezes Da Grasso: Nie mamy ambicji być największą z polskich sieci
Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu Da Grasso ds. rozwoju sieci

Rozpoczęty rok temu rebranding był dobrym pomysłem. Nasza marka stała się bardziej rozpoznawalna, a poziom zadowolenia klientów lokali Da Grasso znacznie wzrósł - mówi Magdalena Piróg, wiceprezes spółki. - Obecnie nie mamy ambicji być największą z polskich sieci. Dużo bardziej zależy nam na tym, aby pizzerie Da Grasso były wśród klientów lokalami pierwszego wyboru – dodaje.

REKLAMA

Sieć pizzerii Da Grasso skończyła właśnie 18 lat. Jednocześnie to także 1 rok Spółki w nowym brandingu, polegającym na zmianie logotypu, gruntownej modyfikacji wystroju lokali oraz stworzeniu jednolitej komunikacji marketingowej zgodnej z hasłem „Dobrzy przyjaciele, Dobra zabawa, Pyszna pizza. Dodatkowo wprowadzono skróconą kartę menu, opartą na specjalnie stworzonych postaciach rodziny Grasso. Poza zmianami wizerunkowymi i marketingowymi, skupiono się także na zmianach biznesowych, usprawniających funkcjonowanie spółki i jej partnerów. Wdrożono system zamówień online, a także ujednolicono standardy obsługi i stroje dostawców - Pizza Rider'ów. Według szacunków zarządu Da Grasso, działania te mogą wpłynąć na wzrost dochodów franczyzobiorców nawet do 30 proc. do końca 2014 roku.

Początki Da Grasso sięgają 1996 roku, kiedy uruchomiona została pierwsza pizzeria. Założyła ją grupa łódzkich przyjaciół, którzy chcieli uruchomić swój pierwszy biznes. Zdecydowali się na gastronomię. Wybór okazał się "strzałem w dziesiątkę". Już po kilku miesiącach działalności pojawiło się mnóstwo zapytań o uruchamianie podobnych lokali. Początkowo pizzerie otwierali znajomi znajomych dzieląc się przy tym swoimi doświadczeniami i wsparciem. Ogromne zainteresowanie szybko jednak przeobraziło Da Grasso w koncepcję franczyzową.

Obecnie sieć liczy 184 pizzerie w blisko 150 miastach całej Polski, z czego dwa lokale należą do spółki administrującej Da Grasso Sp. z o.o. Działalność sieci opiera się na umowach franczyzowych, a udział partnerów zewnętrznych to aż 99 proc. wszystkich lokali.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • zainteresowany 05-02-2014, 21:34:
Początki Da Grasso sięgają 1996 roku, kiedy uruchomiona została pierwsza pizzeria. Założyła ją grupa łódzkich przyjaciół,

Może napiszecie grupa jakich przyjació,?ł żeby było wiadomo o kim mowa ?
Czy może ktoś się wstydzi powiedzieć o co chodzi
  • konsument 05-02-2014, 19:43:
ile jest sera w waszej pizzy?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH