Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes Da Grasso: nowe działania zwiększą przychody franczyzbiorców do 30 proc.

  • Autor: pm, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-05-2014, 13:26

- Staramy się sprawić, że pizzerie Da Grasso odwiedzać będzie jeszcze więcej klientów, a to z kolei może przełożyć się na zwiększenie przychodów franczyzobiorców nawet do 30 proc. do końca 2014 roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

Obecnie sieć Da Grasso stawia na zrównoważony rozwój i stałą poprawę jakości usług. - Rzeczą drugorzędną stało się otwieranie jak największej liczby lokali. Rozpoczęty w zeszłym roku rebranding, został starannie zaplanowany, a jednym z jego najważniejszych założeń jest ujednolicenie sieci, nie tylko pod względem wizualnym, ale przede wszystkim jakościowym. Wymusił on także zakończenie współpracy z niektórymi z naszych partnerów. Obecnie planujemy otwierać kilkanaście lokali rocznie, już całkowicie w nowym brandzie. Nie mamy ambicji być największą z polskich sieci. Dużo bardziej zależy nam na tym, aby nasze pizzerie stały się lokalami pierwszego wyboru - komentuje Magdalena Piróg.

Da Grasso pracuje także nad rozwojem i promocją zamówień online. - Wprowadzając prawie pół roku ten system, zauważyliśmy jak bardzo było to potrzebne. Obecnie, w ciągu jednego tygodnia realizujemy ponad 1000 zamówień online - mówi.

Plany sieci na najbliższe lata zakładają podjęcie działań zmierzających do generowania możliwie jak najniższych kosztów bieżących. Służą temu między innymi rozwiązania informatyczne (między innymi system zamówień online) oraz atrakcyjne warunki współpracy z dostawcami. - Staramy się sprawić, że pizzerie Da Grasso odwiedzać będzie jeszcze więcej Klientów, a to z kolei może przełożyć się na zwiększenie przychodów franczyzobiorców nawet do 30 proc. do końca 2014 roku - potwierdza Magdalena Piróg.

- Rozpoczęty w 2013 roku rebranding jest w trakcie wdrażania. Ma on na celu, wprowadzenie zmian nie tylko wizualnych, ale także marketingowych i biznesowych. Założyliśmy, że cały proces zostanie zrealizowany w ciągu 3 lat, czyli do 2016 roku - podsumowuje.

Da Grasso jest obecnie liderem wśród sieci pizzerii w Polsce - prowadzi około 200 placówek. 

Czytaj także:
Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso - obszerny wywiad 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH