Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Wielkie zmiany i nowa strategia Da Grasso

Największa polska sieć franczyzowa, prowadzona przez spółkę Da Grasso Sp. z o.o., wprowadza zmiany w strategii i modelu biznesowym. Głównym elementem tych działań jest rebranding, centralizacja systemu zakupów, pogłębienie relacji z franczyzobiorcami oraz ujednolicenie działań marketingowych. Zarząd firmy zamierza zamknąć cały proces w przeciągu następnych dwunastu miesięcy.

Wielkie zmiany i nowa strategia Da Grasso
Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu Da Grasso ds. rozwoju sieci

Na podstawie badań przeprowadzonych wśród franczyzobiorców zarząd Da Grasso Sp. z o. o. podjął decyzję o wprowadzeniu w sieci swoich restauracji zmian biznesowych i marketingowych. 

Sieć ma za sobą okres intensywnego rozwoju, który polegał na otwieraniu kilkudziesięciu lokali każdego roku. Aktualna strategia przewiduje, że liczba ta zostanie ograniczona do 15-20 restauracji rocznie.

- Naszym celem nie jest bycie największą siecią pizzerii w Polsce, ale najczęściej wybieraną. Temu właśnie służą podejmowane przez nas działania biznesowe i marketingowe. Szacujemy, że dzięki nim dochody naszych franczyzobiorców wzrosną do 2014 roku do 30 proc. - dodała Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu Da Grasso ds. rozwoju sieci.

Centralne zakupy i zamówienia on-line

Podstawowym elementem tych działań jest wprowadzenie Centralnego Systemu Zakupów. Jego implementacja rozpoczęła się trzy lata temu i w przeciągu kilku następnych miesięcy zostanie zakończona. System pozwala franczyzobiorcom na zakup produktów wykorzystywanych 
przy przygotowaniu potraw, opakowań, elementów wystroju lokali, chemii gospodarczej czy nawet energii. Jednocześnie tworząc grupę zakupową złożoną blisko 200 podmiotów, Da Grasso będzie negocjować niższe ceny oraz stawiać zdecydowanie wyższe wymagania jakościowe u swoich partnerów handlowych. System został wsparty rozwiązaniami informatycznymi, optymalizującymi składanie zamówień. Według szacunków sama optymalizacja procesu zarządzania powierzchnią magazynową i personelem, powinna przynieść ok. 20-proc. obniżenia kosztów franczyzobiorców w skali roku.

więcej informacji:

Magdalena Piróg RSS ALERT    /    Da Grasso RSS ALERT    /    pizza RSS ALERT    /    pizzerie RSS ALERT    /    gastronomia RSS ALERT    /    centralne zakupy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.239.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.