REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wild Bean Cafe będzie walczyć z McDonalds. Chce przyjąć 20 proc. rynku śniadaniowego (wideo)

  • Autor: newseria.pl
  • Data: 28-09-2012, 12:05

Śniadaniem i kawą sieć stacji paliw BP chce zdobyć nowych klientów. Swoja nową ofertą chce zabrać największym konkurentom 20 proc. rynku. Dziś działa już 235 kawiarenek Wild Bean Cafe. Firma planuje otwierać ok. 40 takich punktów rocznie. – Oferta jest skierowana do ludzi podróżujących, do tych, którzy mają mało czasu – wyjaśnia Rafał Bendyk, menadżer odpowiedzialny za rozwój Wild Bean Cafe.

REKLAMA

- Mamy około trzydziestu kilku produktów. Ciągle wiodącym produktem jest kawa, która przyciąga naszych klientów. Nasze produkty dedykujemy tym klientom, którzy podróżują zarówno w okresie śniadania, jak i lunchu - mówi Agencji Informacyjnej Newseria menadżer projektu.

Badania wskazują, że 80 proc. osób pijących kawę poza domem robi to pomiędzy godziną 6-12.

- To jest główny segment, w który chcemy trafić z ofertą śniadaniową. W sprzedaży Wild Bean Cafe 40 proc. stanowi poranna sprzedaż. Chcemy, żeby ten udział rósł. Mamy ambicję, żeby tą sprzedaż w godzinach porannych nawet podwoić - mówi przedstawiciel BP.

Firma chciałaby przejąć 20 proc. rynku śniadaniowego. Tu konkurencja jest spora, a głównym rywalem jest McDonald's. Pomóc ma w tym zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa, obejmująca stacje radiowe, ogólnopolskie gazety i największe portale internetowe.

- W tym roku zainwestowaliśmy w kampanię śniadaniową prawie 4 mln zł. W przyszłym roku będziemy dalej inwestować w budowanie tej oferty na naszych stacjach. W ciągu najbliższego roku, dwóch lat ten cel powinniśmy zrealizować - twierdzi Rafał Bendyk.

W tej chwili w Polsce funkcjonuje ponad 230 kawiarni Wild Bean Cafe. BP ma ambitne plany, każdego roku chce otwierać nawet 40 punktów, w tym 20 w kanale dealerskim. To efekt coraz większej popularności oferty żywnościowej na stacjach.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dzszx 01-10-2012, 10:27:
Skoro sprzedaj się głównie kawa powinniście wyciągnąć wnioski...Wasza oferta śniadaniowa jest NIEATRAKCYJNA!!! Bardzo dużo podróżuje po kraju i często korzystam z śniadań "w drodze". Mam kartę flotowa na paliwo w BP, co skłaniało by mnie do częstego odwiedzania Wild Bean Cafe, ale to co tam, oferują na śniadanie nie zachęca mnie ani trochę:((( "Gumowe" kanapki, frytki (NA ŚNIADANIE!!!), jakies słabej jakości Hotdogi....szkoda gadać!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH