Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Właściciel Gastromall na FRSiH: Otwieramy przynajmniej jedną restaurację w miesiącu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-10-2016, 10:30
Właściciel Gastromall na FRSiH: Otwieramy przynajmniej jedną restaurację w miesiącu
Piotr Niemiec, właściciel grupy Gastromall

Grupa Gastromall to m.in. właściciel sieci 52 restauracji Olimp. - Rozwijamy się dość dynamicznie – średnio otwieramy przynajmniej jedną restaurację w miesiącu. W 2016 r. do końca roku otworzymy 14 nowych lokali – mówił Piotr Niemiec, właściciel grupy podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu, w czasie debaty zatytułowanej „Rynek HoReCa – perspektywiczny kanał zbytu dla producentów żywności”.

- Rynek gastronomiczny w Polsce rośnie od kilku lat i będzie notował wzrosty jeszcze przez kilka kolejnych. Mamy jeszcze wiele do nadrobienia – w porównaniu z bardziej rozwiniętymi rynkami - mówił.

Jego zdaniem, sektorowi HoReCa sprzyja silny trend prozdrowotny, który opakował polski rynek.

- Polscy konsumenci coraz większą uwagę zwracają na to co jedzą. Dlatego my stawiamy na wysoką jakość produktów i ich walory zdrowotne. Dokładnie sprawdzamy dostawców owoców i warzyw, aby produkować z nich zdrowe dania. Wprowadzamy do menu dania przyrządzane w oparciu o produkty funkcjonalne, które wpływają pozytywnie na organizmy naszych klientów. Poza tym produkujemy własne makarony wzbogacone w błonnik – dodał Piotr Niemiec. Restauracje Olimp klasyfikujemy się jako lokale podające szybkie dania, ale zdrowe.

- Moda na programy kulinarne spowodowała, że szefowie kuchni stali się celebrytami. To zaciekawiło społeczeństwo i przybliżyło im kulturę jedzenia poza domem – dodał.

Oprócz sieci Olimp, w portfolio Grupy Gastromall znajdują się takie marki jak marki Companeros, Cesare Ristorante, Lovit, Point Frappe. – Celowo prowadzimy taką dywersyfikację, aby w miarę płynnie przechodzić przez odpowiednie cykle rynku – mówił Piotr Niemiec.

Jego zdaniem duże perspektywy wzrostu ma także sektor kawiarniany. – Polacy cenią sobie dobrą kawę i coraz częściej potrafią ją już przygotować w domu. Jednak mimo tego rośnie odwiedzalność kawiarni w Polsce. A to dlatego, że w kawiarniach nie sprzedaje się kawy, tylko emocje związane z jej spożyciem. Jest to miejsce gdzie można się spotkać ze znajomymi i – przy okazji – wypić kawę – tłumaczył właściciel Gastromall.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 948) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.