REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Właściciel Gastromall na FRSiH: Otwieramy przynajmniej jedną restaurację w miesiącu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-10-2016, 10:30
Właściciel Gastromall na FRSiH: Otwieramy przynajmniej jedną restaurację w miesiącu
Piotr Niemiec, właściciel grupy Gastromall

Grupa Gastromall to m.in. właściciel sieci 52 restauracji Olimp. - Rozwijamy się dość dynamicznie – średnio otwieramy przynajmniej jedną restaurację w miesiącu. W 2016 r. do końca roku otworzymy 14 nowych lokali – mówił Piotr Niemiec, właściciel grupy podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu, w czasie debaty zatytułowanej „Rynek HoReCa – perspektywiczny kanał zbytu dla producentów żywności”.

REKLAMA

- Rynek gastronomiczny w Polsce rośnie od kilku lat i będzie notował wzrosty jeszcze przez kilka kolejnych. Mamy jeszcze wiele do nadrobienia – w porównaniu z bardziej rozwiniętymi rynkami - mówił.

Jego zdaniem, sektorowi HoReCa sprzyja silny trend prozdrowotny, który opakował polski rynek.

- Polscy konsumenci coraz większą uwagę zwracają na to co jedzą. Dlatego my stawiamy na wysoką jakość produktów i ich walory zdrowotne. Dokładnie sprawdzamy dostawców owoców i warzyw, aby produkować z nich zdrowe dania. Wprowadzamy do menu dania przyrządzane w oparciu o produkty funkcjonalne, które wpływają pozytywnie na organizmy naszych klientów. Poza tym produkujemy własne makarony wzbogacone w błonnik – dodał Piotr Niemiec. Restauracje Olimp klasyfikujemy się jako lokale podające szybkie dania, ale zdrowe.

- Moda na programy kulinarne spowodowała, że szefowie kuchni stali się celebrytami. To zaciekawiło społeczeństwo i przybliżyło im kulturę jedzenia poza domem – dodał.

Oprócz sieci Olimp, w portfolio Grupy Gastromall znajdują się takie marki jak marki Companeros, Cesare Ristorante, Lovit, Point Frappe. – Celowo prowadzimy taką dywersyfikację, aby w miarę płynnie przechodzić przez odpowiednie cykle rynku – mówił Piotr Niemiec.

Jego zdaniem duże perspektywy wzrostu ma także sektor kawiarniany. – Polacy cenią sobie dobrą kawę i coraz częściej potrafią ją już przygotować w domu. Jednak mimo tego rośnie odwiedzalność kawiarni w Polsce. A to dlatego, że w kawiarniach nie sprzedaje się kawy, tylko emocje związane z jej spożyciem. Jest to miejsce gdzie można się spotkać ze znajomymi i – przy okazji – wypić kawę – tłumaczył właściciel Gastromall.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 730) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 199)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH