Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Właściciel sieci Lody Bonano rusza z franczyzą konceptu "U Lodziarzy"

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-12-2015, 14:58
Właściciel sieci Lody Bonano rusza z franczyzą konceptu
fot. materiały prasowe / Wytwórnia Lodów „u Lodziarzy”

Wytwórnia Lodów „U Lodziarzy”, która zdobyła podniebienia mieszkańców Białegostoku i Augustowa, rusza z franczyzą.

Koncept lokali „U Lodziarzy” polega na serwowaniu lodów przygotowywanych własnoręcznie, z wykorzystaniem tylko naturalnych składników, a do tego w oparciu o oryginalną przedwojenną recepturę. Lody sprzedawane nie w formie typowych gałek, ale „na packi”. Twórcą tej sieci jest Radosław Charubin, który ma także na koncie rozwój sieci Lody Bonano - największej w Polsce sieci lodziarni franczyzowych. To przy okazji nie jedyny jego „lodowy” biznes, bo prowadzi zarazem jedną z największych w kraju firm produkujących komponenty do lodów – Multi – Ice oraz wytwarza maszyny do lodów pod marką Hard – Ice.

Jak przyznaje, pomysł na stworzenie lodziarni oferującej wysublimowane lody, które powstają na bazie tradycyjnej, liczącej kilkadziesiąt lat receptury odnalezionej na strychu, planował od dłuższego czasu. Uruchomione wiosną tego roku punkty w Białymstoku, a następnie w Augustowie stały się popularne do tego stopnia, iż zaczęły napływać pierwsze zapytania o możliwość podjęcia współpracy.

- Chcąc nie chcąc, czuliśmy się więc w obowiązku przygotować ofertę franczyzową dla przedsiębiorczych pasjonatów lodów – stwierdza Paulina Daniłowicz - manager ds. rozwoju sieci. -  „U Lodziarzy” to jednak całkiem inny pomył niż Lody Bonano. Swoją ofertę kierujemy do nieco innego typu klientów. Bardziej świadomych smaku i jakości. To lody z kategorii premium – dodaje.

Wytwórnie Lodów „u Lodziarzy” powstały z myślą o większych miastach, minimum 70-tysięcznych. Aby otworzyć lodziarnię pod jej szyldem wystarczy lokal – własny lub dzierżawiony - o powierzchni minimum 30 mkw., znajdujący się w centrum, bezpośrednio przy ulicy, obowiązkowo na parterze i z witryną, w której istnieje możliwość montażu okienka sprzedażowego. Nie wymagane jest przy tym doświadczenie w branży lodowej, ale niezbędny za to jest zapał do prowadzenia własnego biznesu.

Minimalny koszt inwestycji, jaki trzeba ponieść na uruchomienie sprzedaży to ok. 50 tysięcy złotych. Podobnie jak w przypadku konceptu Lody Bonano, tak i tutaj, nie ma żadnych opłat wstępnych za przyłączenie się do sieci czy opłat uzależnionych od wielkości obrotu. Zamiast tego jest jedna, stała, comiesięczna opłata franczyzowa w wysokości 800 złotych, uiszczana jednak tylko w sezonie.

Franczyzodawca oferuje w tym wypadku pełne wsparcie dla zainteresowanego współpracą partnera. W ramach umowy, można liczyć na doradztwo w zakresie wyboru lokalu, wyłączność terytorialną, niespotykaną różnorodność oferty, pełne know – how, projekty technologii produkcyjnej i instalacji sanitarnej, a także kompleksowe wsparcie i doradztwo w rozwoju biznesu i pomoc marketingową.

W zakończonym już sezonie lodowym 2015 na terenie całego kraju pod szyldem Lody Bonano działało 220 lodziarni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH