Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Współwłaściciele Orzo: Siłę marki w gastronomii buduje m.in. liczba lokalizacji

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2017, 13:51
Współwłaściciele Orzo: Siłę marki w gastronomii buduje m.in. liczba lokalizacji
fot. materiały prasowe

Sieć Orzo rozwija się w zawrotnym tempie. Z końcem września powstał lokal w Warszawie. W tym tygodniu zostanie otwarta restauracja w Krakowie. A współwłaściciele zapowiadają otwarcie następnych miejsc w kolejnych miastach.

– W listopadzie otwieramy drugie Orzo w Krakowie na Zabłociu i młodsze rodzeństwo w naszej restauracyjnej rodzinie, czyli El Botellon na stołecznym Powiślu. Za kilka miesięcy Orzo pojawi się w samym sercu Poznania, potem w kolejnych miastach. A wiosną odbędzie się otwarcie lokalu Orzo w przyszłym centrum Pragi, czyli Koneserze. Negocjujemy też wstępnie lokale we Francji i w Niemczech – wylicza Marcin Wroński, współwłaściciel Orzo.

Zdaniem współwłaścicieli Orzo siłę marki buduje coraz większa liczba lokali. Stąd pomysł na stworzenie sieci. 

– Siłę marki buduje w gastronomii wiele rzeczy, niebywale ważna jest też liczba lokalizacji i ich popularność. Świadczą one o zaufaniu gości oraz zadbaniu o ich potrzeby. Współtworząc wcześniej Aioli, również myśleliśmy o sieci, ale dopiero teraz systemowo i systematycznie działamy od początku z myślą o bardzo szerokiej skali – tłumaczy Piotr Kwaśniewski, współwłaściciel Orzo.

Przeczytaj cały wywiad: Orzo następca Aioli na Placu Konstytucji – wywiad z współwłaścicielami nowej restauracji

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH