REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wzrost zamówień online motorem rynku oprogramowań gastronomicznych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 08-11-2016, 11:43
Wzrost zamówień online motorem rynku oprogramowań gastronomicznych
fot. shutterstock.com

Rosnąca popularność punktów gastronomicznych oferujących posiłki online to dla internautów szansa na wygodne i szybkie zamawianie jedzenia, ale też ogromne wyzwanie dla restauracji, które te posiłki oferują. Właściwa technologia zarządzania zamówieniami pozwala zapanować nad kolejnymi etapami przygotowania jedzenia na dowóz.

REKLAMA

Z roku na rok jesteśmy coraz bardziej mobilni i zamawiając jedzenie online chętniej sięgamy po aplikacje, niż wchodzimy na tradycyjną stronę WWW. Jak pokazuje analiza dotycząca trendów w zamawianiu posiłków online przeprowadzona przez serwis Pizza Portal, liczba pobrań aplikacji mobilnych związanych z e-zamówieniami zwiększyła się na przestrzeni lat 2013-2014 o 250%. Zwrot w stronę mobilności widać także na przykładzie sposobów płatności za jedzenie, gdzie transakcje w sieci coraz częściej zastępują tradycyjną gotówkę.

Dobre oprogramowanie gastronomiczne powinno być przede wszystkim łatwe w obsłudze i dawać szansę na szybką identyfikację klienta (adres dostawy, kontakt). Większość systemów gastro daje możliwość przyjęcia zamówienia na określoną godzinę oraz zaznaczenia, czy klient preferuje dowóz czy odbiór osobisty. 

System POS ma duże znaczenie również na kolejnym etapie realizacji e-zamówienia, bo to od niego zależy i dostarczenie zamówienia pod właściwy adres w możliwie najlepszym czasie (podgląd trasy), i rozliczenie dostawcy. Może być ono szczególnie ważne z punktu widzenia osoby zarządzającej restauracją. Podobnie jak możliwość ustalania opłat za dostawy dzięki systemowi POS (podział miasta na strefy) czy raportowania kosztów, rentowności biznesu oraz sprzedaży. „Raporty są dobrym narzędziem do analizy decyzji o kolejnych krokach, np. o akcjach marketingowych i promocjach. System pozwala wprowadzić informację o ilości rozdanych ulotek w danej strefie i zestawia to ze sprzedażą, a zatem pozwala sprawdzić, czy dana akcja przyniosła oczekiwany efekt” – tłumaczy Rafał Marek z NetPOS.

 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Artmetic 15-11-2016, 21:45:
Oprogramowanie dla firm spożywczych:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (32 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 215)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH