Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wzrost zamówień online motorem rynku oprogramowań gastronomicznych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 08-11-2016, 11:43
Wzrost zamówień online motorem rynku oprogramowań gastronomicznych
fot. shutterstock.com

Rosnąca popularność punktów gastronomicznych oferujących posiłki online to dla internautów szansa na wygodne i szybkie zamawianie jedzenia, ale też ogromne wyzwanie dla restauracji, które te posiłki oferują. Właściwa technologia zarządzania zamówieniami pozwala zapanować nad kolejnymi etapami przygotowania jedzenia na dowóz.

Z roku na rok jesteśmy coraz bardziej mobilni i zamawiając jedzenie online chętniej sięgamy po aplikacje, niż wchodzimy na tradycyjną stronę WWW. Jak pokazuje analiza dotycząca trendów w zamawianiu posiłków online przeprowadzona przez serwis Pizza Portal, liczba pobrań aplikacji mobilnych związanych z e-zamówieniami zwiększyła się na przestrzeni lat 2013-2014 o 250%. Zwrot w stronę mobilności widać także na przykładzie sposobów płatności za jedzenie, gdzie transakcje w sieci coraz częściej zastępują tradycyjną gotówkę.

Dobre oprogramowanie gastronomiczne powinno być przede wszystkim łatwe w obsłudze i dawać szansę na szybką identyfikację klienta (adres dostawy, kontakt). Większość systemów gastro daje możliwość przyjęcia zamówienia na określoną godzinę oraz zaznaczenia, czy klient preferuje dowóz czy odbiór osobisty. 

System POS ma duże znaczenie również na kolejnym etapie realizacji e-zamówienia, bo to od niego zależy i dostarczenie zamówienia pod właściwy adres w możliwie najlepszym czasie (podgląd trasy), i rozliczenie dostawcy. Może być ono szczególnie ważne z punktu widzenia osoby zarządzającej restauracją. Podobnie jak możliwość ustalania opłat za dostawy dzięki systemowi POS (podział miasta na strefy) czy raportowania kosztów, rentowności biznesu oraz sprzedaży. „Raporty są dobrym narzędziem do analizy decyzji o kolejnych krokach, np. o akcjach marketingowych i promocjach. System pozwala wprowadzić informację o ilości rozdanych ulotek w danej strefie i zestawia to ze sprzedażą, a zatem pozwala sprawdzić, czy dana akcja przyniosła oczekiwany efekt” – tłumaczy Rafał Marek z NetPOS.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Artmetic 15-11-2016, 21:45:
Oprogramowanie dla firm spożywczych:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.