Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żurownia na FoodShow: Regionalność jest super

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 26-03-2018, 10:08
Żurownia na FoodShow: Regionalność jest super
Kuba Faron, właściciel Żurowni; fot. PTWP

– Regionalność jest super. Trzeba z niej czerpać i dostosowywać do czasów obecnych – mówił Kuba Faron, właściciel Żurowni podczas debaty "Mała kulinarna ojczyzna – klienci chcą jeść to, co najlepsze w okolicy".

Podczas debaty "Mała kulinarna ojczyzna – klienci chcą jeść to, co najlepsze w okolicy", Kuba Faron na przykładzie Żurowni opowiedział o budowaniu marki bazującej na kuchni regionalnej.

– Żurownia była w mojej głowie od dawna, ponieważ w mojej rodzinie od lat robi się zakwas na żur. To miał być koncept ściśle streetfoodpowy. Chcieliśmy pokazać, jak przemycić kuchnię śląską do czasów teraźniejszych. Czerpiemy z tradycyjnych przepisów kuchni śląskiej i staramy się to podać w jak najświeższej formie – mówił Faron.

Aby urozmaicić ofertę, lokal wchodzi w kooperacje z innymi kucharzami i restauracjami w oparciu o mieszanie kuchni śląskiej z kuchniami z całego świata.

– Mieliśmy edycję z Danielem Wanke, który robił żuramen. Teraz przyjaciel z Barowozu robił wegańską opcję kuchni Bliskiego Wschodu. Szykuje nam się fuzja kuchni śląskiej z kuchnią grecką – wymienił.

Dodał, że kuchnię śląską da się z powodzeniem przemycić do różnych innych kultur kulinarnych. Jest to niezwykle inspirujące, gdy można odkrywać nowe rzeczy, pracując na jednym produkcie.

Jak przyznał, duże zainteresowanie klientów konceptem zawdzięcza m.in mediom społecznościom. – Hype internetowy jest dosyć duży. Media społecznościowe informują o lokalu. Jest to miód na serce zawsze, choć nie zawsze się to przekłada na wyniki finansowe. Ogólnie nasz koncept broni się zarówno jeśli chodzi o ludność lokalną, jak i wśród turystów. Mamy bardzo dużo gości z zagranicy – mówił.

Zwrócił uwagę, że w budowaniu marki gastronomicznej należy dbać o dobrą interakcję z klientem oraz o dobry, zaangażowany w pracę zespół. – Można prowadzić restauracje tylko wtedy, gdy zarazisz ludzi. Tworzenie zespołu to jest clue do stworzenia mocnej marki. Jeżeli będziesz miał kucharzy, którzy się nie starają, to nic nie zrobisz. Niezależnie od produktów i receptur – podkreślał.

– Za 10-15 lat przetrwają tylko miejsca z pasją – dodał.

Kuba Faron był prelegentem debaty "Mała kulinarna ojczyzna – klienci chcą jeść to, co najlepsze w okolicy", która odbyła się w ramach Food Show 2018.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 501) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.