Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Hoop: Nasza cola rośnie szybciej niż rynek

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-11-2012, 15:07
Dyrektor Hoop: Nasza cola rośnie szybciej niż rynek
Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska

- W tej chwili rynek coli rośnie ok. 5 proc. bez PL, a my rośniemy szybciej niż rynek: w granicach 9 proc. Nasze udziały rynkowe stanowią mocne 8 proc. w układzie rocznym i stale rosną. Walka na tym rynku jest jednak trudna - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska.

- W naszym portfolio jest kilka marek, które mają dla nas znaczenie priorytetowe. Jesteśmy jednym z nielicznych graczy rynkowych, którzy oferują produkty z większości kategorii. Wśród głównych marek możemy wymienić choćby Hoop Colę, która ma bardzo mocną, trzecią, pozycję na rynku, zaraz po dwóch międzynarodowych graczach i ten brand mocno ugruntował swoją pozycję - komentuje Marek Kmiecik.

Jak tłumaczy, 2012 r. był naznaczony dwiema ogromnymi imprezami sportowymi (Euro2012 i Igrzyska Olimpijskie), w których Hoop Polska nie był partnerem, w przeciwieństwie do głównego konkurenta. - Mimo tego, nam jako polskiej marce coli, także udało się odnieść do imprezy piłkarskiej. Z przymrużeniem oka opowiedzieliśmy pewną historię, która spotkała się z bardzo dużym entuzjazmem konsumentów. I takie jest nasze założenie marketingowe - bez kompleksów staramy się promować Hoop Colę w swoim unikalnej formie. Komunikujemy, że Hoop Cola jest fajną, polską marką coli, a polskie znaczny dobre. W badaniach marketingowych widać, że coraz więcej młodych ludzi docenia produkty z Polski i są z nich dumni - mówi dyrektor Hoop Polska.

Marek Kmiecik zaznacza, że założeniem spółki jest posiadanie produktów, które są konkretną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Ponadto - jego zdaniem - muszą mieć konkretne pozycjonowanie, grupę docelową oraz obietnicę dla konsumenta.

- Cena jest istotna, a w niektórych kategoriach, atrakcyjna cena naszych produktów, jest jednym z kluczowych atrybutów - jak np. w przypadku Hoop Coli, która jest tańsza niż dwaj główni konkurenci. Jednak liczymy na to, że poprzez konsekwentną politykę komunikacyjną, ta różnica cenowa, może w perspektywie najbliższych lat ulec zmniejszeniu - podsumowuje nasz rozmówca.

Czytaj także: Dyrektor Hoop: Chcemy, by Białowieski Zdrój był marką z pierwszej piątki na rynku wody

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • igor 19-12-2012, 22:56:
to nie rynek rośnie , jedynie kwoty wynikające z dodruku obligacji, akcji bez pokrycia i 'zwiększaniu' a tak naprawdę gigantycznym zadłużaniu firmy bez możliwości wywinięcia sie z bankructwa w niedalekiej przyszłości... ucieczki przed tym nie ma.. prawie wszystkie zarządy firm słuchając 'pseudo doradców' dbających o swój interes i pieniądze wpędzają firmy i siebie w kłopoty bez wyjścia..
  • WandalVeni 04-12-2012, 08:18:
cola to tak naprawde marna imitacja kwasu chlebowego. Prawdopodobnie przemycona z naszych ziem przez emigrantów przenoszących się do ameryki.
Dobry kwas chlebowy powinien skladać się ze słodu, zakwasu chlebowego,lub ekstraktu tychże, dobrze jakby w składzie zawieral również miód pszczeli i dodatki ziołowe (np anyż tak jak w coli) raczej niewskazany karmel i niedopuszczalne sztuczne słodziki jak aspartam, sacharyna bo po pierwsze są niepotrzebne a po drugie nie ma udowodnionego bezpieczeństwa zastosowania w żywności, ani nawet w pastach do zębów (!).
  • WandalVeni 03-12-2012, 14:50:
Bardzo lubię Hoop colę w smaku.
Jednak mogliby się postarać bardziej z treścią reklamam, kiczowatą na dodatek przekraczającą granicę antyPolskości. Na szczęście krótko była emitowana.
Jak tak dalej pójdzie będę musiał się przerzucić na coś innego, z wyjątkiem coli z narkotykiem w nazwie po tym co wiemy (i nie wiemy) jak traktują konsumenta i
Pozatym Polacy, pijmy smaczny i zdrowy KWAS CHLEBOWY, ale tylko prawdziwy (trzeba czytać etykiety, bo dodają słodziki)
Prawdziwy kwas chlebowy może mieć różne receptóry
słód, ekstrakt słodu, ekstrakt zakwasu chlebowego, dodatki ziołowe a nawet miód.
Raczej nie karmel, a już w żadnym przypadku słodziki!!
Przy takim kwasie, każda cola to podrzędna podróbka emigrantów do USA z Polski (to troche humorystycznie). Firma HOOP powinna o tym pomyśleć. Pozdrawiam.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH