Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

easyFairs PACKAGING INNOVATIONS 2011. Trafione opakowanie - najlepszy sprzedawca

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę easyFairs
  • Data: 31-01-2011, 11:40

Jak wybrać najlepszą formę butelki czy kartonu? Na jaki design się zdecydować? Które wzory etykiet są najbardziej czytelne? Jak wykorzystać przestrzeń na półce sklepowej (Shelf Ready Packaging)? Jak wykorzystać opakowania zbiorcze do celów marketingowych?

Każdego dnia miliony produktów walczą o uwagę potencjalnego konsumenta. Niezależnie od tego, czy jest to supermarket, czy mały sklepik osiedlowy, klienci stawiani są przed koniecznością wyboru najlepszego dla nich artykułu. A wybór ten często nie jest łatwy. Specyfikę zakupów i mechanizmy podejmowania decyzji najlepiej oddają zamieszczone obok dane.

W obliczu przedstawionych informacji należy zastanowić się, czy wybór zawsze musi być przypadkowy i nieprzewidywalny oraz jaki sposób oddziaływania na klienta jest najlepszy?

Niewątpliwie ogromne znaczenie odgrywa w tym przypadku opakowanie.

Warto zwrócić uwagę iż obecnie funkcja estetyczno-marketingowa jest tak samo istotna jak kwestie związane z ochroną produktu w trakcie procesu logistycznego.

Ciekawa forma, ergonomiczny kształt, kolory przyciągające uwagę, a ostatnio także wpływ na środowisko - wszystko to , mimo że pozornie nieistotne, często decyduje o wyborze danego produktu.

Dobre opakowanie bywa najlepszą reklamą, ale złe może zniszczyć potencjał produktu.

Jak więc wybrać najlepszą formę butelki czy kartonu?

Na jaki design się zdecydować?

Które wzory etykiet są najbardziej czytelne?

Jak wykorzystać przestrzeń na półce sklepowej (Shelf Ready Packaging)?

Jak wykorzystać opakowania zbiorcze do celów makretingowych?

Te i wiele podobnych pytań często zaprzątają głowę menadżerom produktu. Rynek oferuje wiele dostępnych opcji, ale wybór nie zawsze jest łatwy.

Nowe spojrzenie na tematykę opakowań przedstawiają targi easyFairs PACKAGING INNOVATIONS, które odbędą się już po raz trzeci.

23 i 24 marca w Warszawie spotkają się przedstawiciele firm oferujących usługi z zakresu projektowania i wytwarzania opakowań, znakowania, przygotowania materiałów promocyjnych (POS) oraz przepakowywania i konfekcjonowania produktów. Dodatkowo organizatorzy przygotowali dwie specjalne strefy LABELLINGU i CO-PACKAGINGU, które obejmą swym zakresem firmy zajmujące się

etykietowaniem, kodowaniem oraz konfekcjonowaniem produktów.

W ciągu dwóch dni zwiedzający będą mogli zapoznać się z nowościami w branży opakowań, wymienić doświadczenia ze specjalistami, a także poszerzyć swoją wiedzę tematyczną poprzez udział w licznych warsztatach i prezentacjach.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH