Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

easyFairs PACKAGING INNOVATIONS 2011. Trafione opakowanie - najlepszy sprzedawca

Jak wybrać najlepszą formę butelki czy kartonu? Na jaki design się zdecydować? Które wzory etykiet są najbardziej czytelne? Jak wykorzystać przestrzeń na półce sklepowej (Shelf Ready Packaging)? Jak wykorzystać opakowania zbiorcze do celów marketingowych?

easyFairs PACKAGING INNOVATIONS 2011. Trafione opakowanie - najlepszy sprzedawca

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę easyFairs
Data: 31-01-2011, 11:40

Każdego dnia miliony produktów walczą o uwagę potencjalnego konsumenta. Niezależnie od tego, czy jest to supermarket, czy mały sklepik osiedlowy, klienci stawiani są przed koniecznością wyboru najlepszego dla nich artykułu. A wybór ten często nie jest łatwy. Specyfikę zakupów i mechanizmy podejmowania decyzji najlepiej oddają zamieszczone obok dane.

W obliczu przedstawionych informacji należy zastanowić się, czy wybór zawsze musi być przypadkowy i nieprzewidywalny oraz jaki sposób oddziaływania na klienta jest najlepszy?

Niewątpliwie ogromne znaczenie odgrywa w tym przypadku opakowanie.

Warto zwrócić uwagę iż obecnie funkcja estetyczno-marketingowa jest tak samo istotna jak kwestie związane z ochroną produktu w trakcie procesu logistycznego.

Ciekawa forma, ergonomiczny kształt, kolory przyciągające uwagę, a ostatnio także wpływ na środowisko - wszystko to , mimo że pozornie nieistotne, często decyduje o wyborze danego produktu.

Dobre opakowanie bywa najlepszą reklamą, ale złe może zniszczyć potencjał produktu.

Jak więc wybrać najlepszą formę butelki czy kartonu?

Na jaki design się zdecydować?

Które wzory etykiet są najbardziej czytelne?

Jak wykorzystać przestrzeń na półce sklepowej (Shelf Ready Packaging)?

Jak wykorzystać opakowania zbiorcze do celów makretingowych?

Te i wiele podobnych pytań często zaprzątają głowę menadżerom produktu. Rynek oferuje wiele dostępnych opcji, ale wybór nie zawsze jest łatwy.

Nowe spojrzenie na tematykę opakowań przedstawiają targi easyFairs PACKAGING INNOVATIONS, które odbędą się już po raz trzeci.

23 i 24 marca w Warszawie spotkają się przedstawiciele firm oferujących usługi z zakresu projektowania i wytwarzania opakowań, znakowania, przygotowania materiałów promocyjnych (POS) oraz przepakowywania i konfekcjonowania produktów. Dodatkowo organizatorzy przygotowali dwie specjalne strefy LABELLINGU i CO-PACKAGINGU, które obejmą swym zakresem firmy zajmujące się

etykietowaniem, kodowaniem oraz konfekcjonowaniem produktów.

W ciągu dwóch dni zwiedzający będą mogli zapoznać się z nowościami w branży opakowań, wymienić doświadczenia ze specjalistami, a także poszerzyć swoją wiedzę tematyczną poprzez udział w licznych warsztatach i prezentacjach.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.25.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.