Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert o konflikcie wokół Tigera: Większy problem ma Dariusz Michalczewski

  • Autor: WK, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-12-2010, 10:43
Ekspert o konflikcie wokół Tigera: Większy problem ma Dariusz Michalczewski
- Większy problem ma Dariusz Michalczewski. FoodCare przygotował się do takiej sytuacji - mówi Jarosław Filipek, prezes Codes Strategie.

Trwa konflikt między FoodCare a fundacją Darka Michalczewskiego. Zdaniem niektórych spółka nie będzie już mogła produkować napojów pod marką Tiger. - Chociaż awantury nie sprzyjają ani markom, ani całej branży, to na rynku napojów energetycznych nie powinno dojść do większych zawirowań - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jarosław Filipek, prezes Codes Strategie.

- W gruncie rzeczy większy problem ma Dariusz Michalczewski. FoodCare przygotował się do takiej sytuacji przez wprowadzenie marki n-gine i, co najważniejsze, zabezpieczył się od strony prawnej. To firma jest właścicielem znaku towarowego, więc może nim swobodnie rozporządzać - zauważa Jarosław Filipek.

Jego zdaniem, tempo w jakim n-gine zyskuje udziały w rynku pokazuje siłę FoodCare. Spółka z Zabierzowa ma fabrykę, rozwiniętą dystrybucję oraz dobrze przygotowaną machinę marketingową, a bez tego trudno skutecznie działać.

- Dariusz Michalczewski, aby utrzymać markę Tiger na rynku, musiałby znaleźć producenta. Czy mu uda się - trudno wyrokować - mówi Jarosław Filipek. Ekspert jest zdania, że inne firmy z branży, nauczone doświadczeniem, mogą nie być chętne do wchodzenia w taki układ. Dodatkowo wizerunek Michalczewskiego jest słabszy i mniej perspektywiczny niż Roberta Kubicy, który firmuje n-gine. I to właśnie ten napój może w największym stopniu wypełnić lukę po Tigerze, jeśli ten zniknie z rynku.

Zdaniem prezesa Codes Strategie, zupełnie inną sprawą jest pojawienie się Tigera Black.

- Na pewno przez pewien czas będzie on korzystał z reputacji Tigera, ale wydaje się, że inwestowanie w tę markę może być ryzykowne. Do Urzędu Patentowego wpłynęło zgłoszenie znaku towarowego, ale na pewno Dariusz Michalczewski raczej będzie starał się go oprotestować zarzucając FoodCare nieuczciwą konkurencję. Sprawa może się ciągnąć dość długo. Tiger Black jest może dobrym rozwiązaniem "na tę chwilę", ale w dłuższej perspektywie lepiej opracować dobrą strategię dla marki n-gine - uważa ekspert.

czytaj także:
FoodCare nie będzie produkował napoju Tiger?
FoodCare potwierdza - komornik wkroczył z nakazem zajęcia produktów Tiger

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (39)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • 3po3.pl 04-02-2011, 10:40:
Jak donosi zabierzowski portal Fox News, trzy osoby wylądowały wczoraj w szpitalu po ostrym zatruciu Tigerem Black. Zbadano próbki i wykryto w napoju ruską metamfetaminę...
  • Robert Burneika (Hardcorowy Koksu) 04-02-2011, 10:36:
Piłem wczoraj tego Tigera Black, co go tak tutaj chwalicie, i powiem tak: wkurzyłem się strasznie, bo przepłaciłem (ponad 3 zł za puszkę). Po pierwsze, przy otwieraniu syknął słabo, tak jakby mu się nie chciało, w ogóle mało miał CO2 (może rozgazowany?) . Smak przeciętny, tak samo smakuje Space Rocket, co go FoodCare o połowę taniej sprzedaje, albo Carrefour Energy Drink. Żadnej energii na języku nie czułem, ale mniejsza z tym - najgorsze było to, że zamiast pobudzenia jeszcze bardziej chciało mi się spać. Tiger Black do RedBulla czy nawet Burna nie ma co startować. Do smakosza Tigera Black: ściemniaczu, oddaj mi moje pieniądze!! Jak przyjadę do Polski, to cię znajdę. Pamiętajcie, siła, masa, rzeźba, z pobudzaczy tylko RAKIET FJUEL :D
  • BurnEnergyDrink 04-02-2011, 10:33:
Tak jak Coca-Cola świetnie sprawdza się jako odrdzewiacz i środek usuwający nicienie z mięsa, tak energetyki FoodCare to dobra metoda na skuteczne umycie sedesu. Sprawdźcie sami - polecam Space Rocket (to jest to samo, co Tiger, tyle że tańsze, w przypadku Tigera 50% ceny to opłata za markę) - ładnie pieni się pod szczotką, usuwa zacieki, jedyna wada to zapach - cuchnie zgniłą landrynką. Ale cenowo jest mocno konkurencyjny - ja kupuję energetyki FoodCare i oszczędzam na Domestosie

Zobacz wszystkie komentarze (39)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH