REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Małgorzata Skonieczna, dyrektor PepsiCo: Będziemy rozwijać portfel produktów ze stewią

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2012, 13:45
Małgorzata Skonieczna, dyrektor PepsiCo: Będziemy rozwijać portfel produktów ze stewią
fot. flickr.com

PepsiCo mocno inwestuje właśnie w badania i rozwój portfolio pod kątem produktów prozdrowotnych. To pozwala nam wprowadzać coraz bardziej innowacyjne rozwiązania. Myślę, że wkrótce w naszej ofercie znajdzie się więcej produktów słodzonych stewią - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Małgorzata Skonieczna, dyrektor działu komunikacji zewnętrznej PepsiCo.

REKLAMA
- Na rynek trafia Lipton Ice Tea słodzone stewią. Czy w planach PepsiCo jest rozszerzenie portfolio o kolejne produkty o obniżonej zawartości cukru?

Wprowadzenie na rynek marki Lipton Ice Tea z naturalnym słodzikiem jest kolejnym krokiem naszej strategii rozszerzania portfolio o produkty, które odzwierciedlają oczekiwania konsumentów. Wiemy, że polski konsument czeka na tego typu oferty, więc na pewno będziemy rozwijali w tym kierunku.

Czy cena innowacji będzie wyższa niż standardowych produktów Lipton Ice Tea?

Ceny produktów ze stewią są takie same, jak i ich standardowych odpowiedników. Tak samo, jak z każdym nowym produktem czy smakiem - cenniki są ustalane dla danej marki i innowacje nie wpływają na ich modyfikacje.

Czy - Pani zdaniem - rynek napojów będzie podążał za tym trendem i producenci zaczną masową dodawać stewię do produktów?

Stewia to bardzo ciekawy i perspektywistyczny kierunek. Konsumenci oczekują zróżnicowanej oferty produktów - także takich, które wpiszą się w trendy prozdrowotne. Jest to więc właściwa droga.

Stewia to słodzik naturalny i jest nawet 300 razy słodsza od cukru, w związku z tym jej zawartość w napojach jest niewielka. PepsiCo mocno inwestuje właśnie w badania i rozwój portfolio pod kątem produktów prozdrowotnych. To pozwala nam wprowadzać coraz bardziej innowacyjne rozwiązania. Myślę, że wkrótce w naszej ofercie znajdzie się więcej produktów słodzonych stewią.

Czy planują Państwo działania edukacyjne dot. właściwości stewii?

Cała nasza firma będzie zaangażowana w komunikację zalet stewii. Będziemy opowiadali o wszystkich fantastycznych zaletach tej rośliny oraz o tym, jak ważne jest dodanie jej do naszego produktu.

Planujemy działania edukacyjne, ale nie będzie to kampania stricte reklamowa. Często bywa tak, że koncentrowanie się na czysto reklamowanym przekazie zmniejsza jego wiarygodność.

Dlatego chcemy poprzez kampanię edukacyjną w mediach wyjaśniać czym jest stewia i dlaczego tak istotne jest wprowadzenie na rynek produktów z jej zawartością, takich jak Lipton Ice Tea.

Czytaj także: PepsiCo wprowadza pierwsze napoje słodzone stewią

Czytaj także: Stewia krzepi

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Pijak 23-04-2012, 11:41:
Robią wode z mózgu ludziom opowiadajac o cudownym składniku ich produktów, a tak naprawde chodzi o próbe ratowania spadku sprzedaży. Konsumenci juz mają dość płacenia duzych pieniądzy za słodka wodę z koncentratem o nieznanej recepturze - hi, hi, hi.

Ludzie pijmy wodę z cytryna lub napoje z cukrem i nie dajmy sie wpuścic w ich maliny marketingowe.
  • Obserwator 20-04-2012, 21:29:
Szanowna Pani Dyrektor, stewia (a raczej glikozydy stewiolowe) nie jest słodzikiem naturalnym! Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd. W tym przypadku możemy mówić jedynie o naturalnym POCHODZENIU tej substancji. Ciekaw jestem zresztą, czy na etykiecie Państwa napoju zobaczę adnotację: "produkt słodzony naturalnie", lub "z naturalnym słodzikiem"...

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 880) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH