Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nasze przepływy pieniężne będą się dalej poprawiać - wywiad z prezesem CEDC Williamem Careyem

  • Autor: Paulina Bełżecka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-02-2012, 12:26
Nasze przepływy pieniężne będą się dalej poprawiać - wywiad z prezesem CEDC Williamem Careyem
Na zdj. William Carey, prezes CEDC

Przeczytaj cały wywiad z prezesem CEDC, producenta alkoholi mocnych. William Carey mówi nam o planach dotyczących poszczególnych marek, sytuacji finansowej spółki oraz o sytuacji na rynku surowców.

(Wywiad z Williamem Carey'em, prezesem CEDC został przeprowadzony w pierwszej połowie stycznia 2012 r.)

Kiedy można spodziewać się odpowiedzi CEDC na propozycję Russian Standard, która zaproponowała objęcie nowych akcji spółki w zamian za swoje aktywa?

Nadal rozważamy propozycję Russian Standard i jest zbyt wcześnie, aby mówić o finalnych ustaleniach.

Czy jednak widzi Pan ewentualne korzyści dla CEDC z przejęcia udziałów w spółce przez Russian Standard, a także ewentualne przejęcie przez CEDC spółki Roust?

Dostrzegamy potencjalne efekty synergii wynikające z silnej pozycji CEDC na rynku rosyjskim w segmencie wódek i pozycji wiodącego dystrybutora wyrobów spirytusowych oraz portfolio marek premium, jakie ma Russian Standard. Te czynniki jak i wiele innych będziemy brać pod uwagę podejmując decyzję o dalszych krokach.

Agencje ratingowe informują o możliwości obniżenia ratingu CEDC, a biura maklerskie obniżają rekomendacje dla spółki...

W ostatnich tygodniach rekomendacje dla akcji CEDC były zarówno obniżane jak i podwyższane przez różne biura maklerskie. Nadal generujemy przepływy pieniężne i wraz z poprawą działalności zarówno w Polsce jak i w Rosji nasze przepływy pieniężne będą się dalej poprawiać.

Czy poziom zadłużenia CEDC zagraża jej bieżącej działalności? Jakie pomysły ma spółka na jego obniżenie?

Jeśli chodzi o nasze średnio i długoterminowe zadłużenie rozważamy kilka rozwiązań dostępnych dla CEDC, aby rozwiązać tą kwestię w sposób najbardziej efektywny dla spółki.

Jak podsumowałby Pan rok 2011? Czy był on dobry dla spółki? Co udało się spółce osiągnąć?

2011 był z pewnością rokiem wyzwań dla naszej spółki, szczególnie na rynku rosyjskim. Był to jednocześnie rok ciężkiej pracy, która przyniosła pozytywne efekty. W Polsce udało nam się zwiększyć dynamikę sprzedażową, rozwijać z powodzeniem naszą nową markę - Żubrówkę Białą oraz wprowadzić nowe opakowanie i nową komunikację wódki Soplica, która spotkała się z niezwykle pozytywnym odbiorem rynku. W Rosji przeszliśmy przez trudny dla rynku proces odnawiania zezwoleń - uzyskaliśmy wszystkie nasze zezwolenia. Wprowadziliśmy nowe marki wódki - Talkę, Sotkę i Srierbrnyj Kupaż, a pod koniec roku odświeżyliśmy opakowanie Green Mark i Zhuravli - wiodących marek na rosyjskim rynku. W 2011 roku odnieśliśmy wielki sukces na Ukrainie, zdobywając 7 proc. udział w rynku.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dostawca usług 22-02-2012, 08:55:
Najgorszy płatnik jakiego znam. W nosie mają umowy nie płacą i już. Poprawa przepływów pieniężnych to jakiś żart.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH