Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Niech moc będzie z wami!

Mówi się przekornie, że napoje energetyczne składają się w 90 proc. z marketingu, zaś pozostałe 10 proc. to kofeina, woda i cukier. Polakom sztuczki producentów odpowiadają, bo, według danych firmy Nielsen, wartość tego rynku rośnie o ponad 80 proc. rocznie.

Niech moc będzie z wami!

Autor: Łukasz Stępniak
Data: 01-07-2008, 15:07

Dalsza część artykułu (96%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

KOMENTARZE (4)

  • AB 2008-07-26 13:56:23
    No tak zręcznie napisany artykuł na potrzeby PR, czyje zgadnijcie. Tak przez przypadek jak wspomniany jest Burn, to zaznaczony, że z Coca-Coli, tymczasem nigdzi nie powiazano FoodCare z marka Tiger, może przypadek? W artykule stwierdzono że nie ma miejsca na nowe marki. A ja przewiduję wejscie nowych marek, i to niebawem. Skąd? A stąd gdzie jest największa dynamika rynku i gdzie Red Bull niedawno spadł z tronu. Obszar do wykorzystania? Zsatepowanie cukru tańszymi roziazaniami. Jakimi? A t się wkrótce okaże!
  • Mijak 2008-07-26 19:43:15
    Komentarz do poprzednika, który zarzucił promowanie napoju Burn: Z tekstu: - mówi Konrad Suszczyński, senior brand manager w firmie FoodCare, produkującej napój Tiger.
  • AB 2008-07-27 08:24:27
    Dziękuję. Niexle się zagapiłem.
  • Paweł Wychowałek 2008-09-14 11:44:16
    Jednak lepiej z Rosją \"oficjalnie\" nie zadzierać.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.76.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.