Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

SalmonShow 2012

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Marel
  • Data: 14-02-2012, 13:45

Każdego roku, na początku lutego, firma Marel zaprasza przetwórców łososia z całego świata na wyjątkowe wydarzenie SalmonShow. Impreza po raz pierwszy odbyła się w 2001 roku i miała charakter spotkania i wymiany doświadczeń dla lokalnych klientów.

Obecnie jest wydarzeniem na skalę międzynarodową i dla niektórych klientów stała się obowiązkowym punktem w kalendarzu.

SalmonShow, już z samej nazwy wskazuje, iż jest przede wszystkim dedykowany firmom zajmującym się przetwórstwem łososia. W tym roku, już po raz 11 gościliśmy w Norresundby, w Danii, przedsiębiorców działających na tym wymagającym rynku. Odwiedziło nas 200 osób reprezentujących 90 różnych firm z 23 krajów.

Całodniowe prezentacje na żywo, na powierzchni 500m2 były wspaniałą okazją dla odwiedzających na odkrywanie możliwości naszych w pełni zintegrowanych systemów, jak i szerokiej gamy standardowych i wolnostojących urządzeń. Dodatkową zaletą była obecność specjalistów, którzy odpowiadali na wszystkie zadane pytania osobiście.

Atrakcją wydarzenia była najnowsza linia do plasterkowania łososia DPL, która z wysoką dokładnością tworzy całe porcje lub plasterkowane przeznaczone do sprzedaży detalicznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła się także najnowsza zaawansowana maszyna filetująca MS2730 kilkoma nowymi funkcjami zapewniajacymi większą przepustowość, wydajność i łatwiejszą obsługę. Uwadze nie umknęła gościom także nowa maszyna do marynowania Valuespray, idealne rozwiąznie do spryskiwania marynaty na filety lub całe porcje łososia.

Jak można oczekiwać od światowego lidera w swojej dziedzinie, firma Marel zapewniła wystąpienia prelegentów z różnych obszarów światowego przemysłu przetwórstwa łososia, którzy mówili o problemach i wyzwaniach stojących dziś przed firmami z tego sektora. Wśród zaproszonych referentów był przedstawiciel biznesu chilijskiego Pan Adolfo Alvial, którego wystąpienie cieszyło się dużym zainteresowaniem przybyłych. Tematem jego przemówienia był odbudowujący się rynek łososia w Chile.

Dzień zakończył się w miłej atmosferze degustacją piwa z lokalnego browaru i niesamowitym wystąpieniem miejscowej drużyny skoczków na linie, następnie nasi goscie udali się na kolację.

„SalmonShow okazał się sukcesem. Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii od gości” mówi Tomasz Bieliński, Sales Manager w firmie Marel, „Myślę, że możemy spodziewać się podobnej frekwencji w lutym przyszłego roku”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.