Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiesław Włodarski, prezes Foodcare o planach współpracy z Mikiem Tysonem (zdjęcia)

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-05-2012, 18:45
Wiesław Włodarski, prezes Foodcare o planach współpracy z Mikiem Tysonem (zdjęcia)
Wiesław Włodarski i Mike Tyson; Fot. ZelaznaStudio / P.Pawłowski

Chcemy mocno wypromować markę "Black Mike Tyson Collection" w Polsce i Europie, aby potem ruszyć dalej w świat. Chciałbym, aby był to brand globalny, aby miał nieograniczony zasięg - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes zarządu FoodCare.

Jakie są plany dotyczące podboju przez napój Black i Mika Tysona rynków zagranicznych?

Na początek planujemy wielką kampanię promocyjną w Polsce - nasz kraj jest dla nas najważniejszy. Za parę miesięcy ruszymy z działaniami w najbardziej rozwiniętych krajach - Francji, Niemczech i Anglii. Później - w zależności od sukcesu marki - będziemy zastanawiać nad kolejnymi rynkami.

Chcemy mocno wypromować markę "Black Mike Tyson Collection" w Polsce i Europie, aby potem ruszyć dalej w świat. Chciałbym, aby był to brand globalny, aby miał nieograniczony zasięg.

Jakie działania planuje Pan poza granicami Polski?

Przede wszystkim chcemy zbudować silną dystrybucję napoju i zapewnić mu odpowiednie miejsce na sklepowych półkach. Później przyjdzie czas na promocje i reklamy.

Black jest obecnie dostępny w kilkunastu krajach - są to głównie sąsiedzi Polski. Mamy także bardzo dobrze rozwiniętą dystrybucję w Anglii, Rumunii czy Bułgarii.

Jakie działania - oprócz kampanii TV - są planowane w Polsce?

Przede wszystkim ATL i BTL. Stawiamy na billboardy oraz działania "trade marketing", jak chociażby dołączenie do opakowań tatuaży alla Mike Tyson i konkurs fotograficzny na ich najlepszą kreację. Ten pomysł z pewnością przypadnie do gustu młodym konsumentom Blacka.

Jak zmieni się sugerowana cena napoju?

Obecnie cena Blacka wynosi ok. 2,30 zł. Chcielibyśmy, aby w ciągu dwóch lat wzrosła do poziomu 2,99 zł. Black ma być marką premium, ale w przystępnej cenie.

Segment napojów energetyzujących w Polsce jest już nasycony i w dodatku marki walczą ze sobą ceną. Jakie działania będą musieli podejmować rynkowi gracze aby przetrwać?

W segmencie napojów energetyzujących karty już zostały rozdane i bardzo trudno będzie teraz zaistnieć nowemu graczowi. Obecni już na rynku mają właśnie spory problem po wykonaniu przeze mnie ruchów związanych ze współpracą z Mikiem Tysonem.

Czy FoodCare planuje innowacje produktowe związane z marką Black?

Black jest dostępny w kilku smakach i rodzajach opakowań (puszki oraz butelki 0,5 l i 1 l - red.) - na dzień dzisiejszy jest to komplet, choć mamy już oczywiście kolejne plany.

Jestem przekonany, że osiągniemy sukces - Mike jest tego absolutną gwarancją.

Czytaj także: Mike Tyson pomoże FoodCare zwiększyć sprzedaż napoju Black - w Polsce i za granicą Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (8)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Luxveritatus 26-11-2012, 16:31:
Ciekawe czy będą kontynuować współpracę z Tysonem ? Było trochę szumu i chyba o to chodziło, teraz mogli by już pójść po całości.
  • ulka 30-05-2012, 18:29:
aż tak.. przykre jest to że taka osoba jak on, z wyrokami i różnymi nieuczciwymi sprawami na koncie staje się idolem..
  • Mike jesteś moim Bogiem 08-05-2012, 19:50:
po prostu nie chce się wierzyć że będziesz z nami, dzięki

Zobacz wszystkie komentarze (8)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 081) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.