Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiesław Włodarski, prezes Foodcare o planach współpracy z Mikiem Tysonem (zdjęcia)

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-05-2012, 18:45
Wiesław Włodarski, prezes Foodcare o planach współpracy z Mikiem Tysonem (zdjęcia)
Wiesław Włodarski i Mike Tyson; Fot. ZelaznaStudio / P.Pawłowski

Chcemy mocno wypromować markę "Black Mike Tyson Collection" w Polsce i Europie, aby potem ruszyć dalej w świat. Chciałbym, aby był to brand globalny, aby miał nieograniczony zasięg - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes zarządu FoodCare.

Jakie są plany dotyczące podboju przez napój Black i Mika Tysona rynków zagranicznych?

Na początek planujemy wielką kampanię promocyjną w Polsce - nasz kraj jest dla nas najważniejszy. Za parę miesięcy ruszymy z działaniami w najbardziej rozwiniętych krajach - Francji, Niemczech i Anglii. Później - w zależności od sukcesu marki - będziemy zastanawiać nad kolejnymi rynkami.

Chcemy mocno wypromować markę "Black Mike Tyson Collection" w Polsce i Europie, aby potem ruszyć dalej w świat. Chciałbym, aby był to brand globalny, aby miał nieograniczony zasięg.

Jakie działania planuje Pan poza granicami Polski?

Przede wszystkim chcemy zbudować silną dystrybucję napoju i zapewnić mu odpowiednie miejsce na sklepowych półkach. Później przyjdzie czas na promocje i reklamy.

Black jest obecnie dostępny w kilkunastu krajach - są to głównie sąsiedzi Polski. Mamy także bardzo dobrze rozwiniętą dystrybucję w Anglii, Rumunii czy Bułgarii.

Jakie działania - oprócz kampanii TV - są planowane w Polsce?

Przede wszystkim ATL i BTL. Stawiamy na billboardy oraz działania "trade marketing", jak chociażby dołączenie do opakowań tatuaży alla Mike Tyson i konkurs fotograficzny na ich najlepszą kreację. Ten pomysł z pewnością przypadnie do gustu młodym konsumentom Blacka.

Jak zmieni się sugerowana cena napoju?

Obecnie cena Blacka wynosi ok. 2,30 zł. Chcielibyśmy, aby w ciągu dwóch lat wzrosła do poziomu 2,99 zł. Black ma być marką premium, ale w przystępnej cenie.

Segment napojów energetyzujących w Polsce jest już nasycony i w dodatku marki walczą ze sobą ceną. Jakie działania będą musieli podejmować rynkowi gracze aby przetrwać?

W segmencie napojów energetyzujących karty już zostały rozdane i bardzo trudno będzie teraz zaistnieć nowemu graczowi. Obecni już na rynku mają właśnie spory problem po wykonaniu przeze mnie ruchów związanych ze współpracą z Mikiem Tysonem.

Czy FoodCare planuje innowacje produktowe związane z marką Black?

Black jest dostępny w kilku smakach i rodzajach opakowań (puszki oraz butelki 0,5 l i 1 l - red.) - na dzień dzisiejszy jest to komplet, choć mamy już oczywiście kolejne plany.

Jestem przekonany, że osiągniemy sukces - Mike jest tego absolutną gwarancją.

Czytaj także: Mike Tyson pomoże FoodCare zwiększyć sprzedaż napoju Black - w Polsce i za granicą Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (8)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Luxveritatus 26-11-2012, 16:31:
Ciekawe czy będą kontynuować współpracę z Tysonem ? Było trochę szumu i chyba o to chodziło, teraz mogli by już pójść po całości.
  • ulka 30-05-2012, 18:29:
aż tak.. przykre jest to że taka osoba jak on, z wyrokami i różnymi nieuczciwymi sprawami na koncie staje się idolem..
  • Mike jesteś moim Bogiem 08-05-2012, 19:50:
po prostu nie chce się wierzyć że będziesz z nami, dzięki

Zobacz wszystkie komentarze (8)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH