Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Badanie: Pokolenia Y i Z mniej zirytowane reklamą

Dom mediowy OMD prowadzi stały monitoring wskaźnika irytacji reklamą. Analiza tego parametru w przekroju pokoleniowym pokazuje, że wśród młodszych generacji odsetek osób w wysokim stopniu zirytowanych reklamą jest niższy.

Badanie: Pokolenia Y i Z mniej zirytowane reklamą
fot. shutterstock

Pokolenie Y (inaczej milenialsi, urodzeni w latach 80. i 90. XX w.) oraz pokolenie Z (osoby urodzone po 1997) dorastały w świecie cyfrowym. Ich przedstawiciele różnią się postawami i zachowaniem od osób ze starszych roczników. Reguła ta potwierdza się również, jeśli chodzi o ich stosunek do reklam.

Na niższy poziom irytacji reklamą wpływa kilka powiązanych ze sobą czynników. Po pierwsze, młodsze pokolenia spędzają średnio mniej czasu dziennie przed telewizorem. Osoby z pokolenia Z oglądają telewizję średnio przez 2 godz. 15 min dziennie. Milenialsi robią to przez 2 godz. 43 min dziennie.

Czytaj więcej w marketingprzykawie.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

millenialsi RSS ALERT    /    pokolenie Y RSS ALERT    /    pokolenie X RSS ALERT    /    pokolenie Z RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • odkrywca ameryki 2017-09-22 07:22:27
    mniejsza irytacja reklamą? bo sie w tym czasie przełącza kanały :P

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.23.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.