Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Badanie: Pokolenia Y i Z mniej zirytowane reklamą

  • Autor: marketingprzykawie.pl
  • Data: 20-09-2017, 16:10
Badanie: Pokolenia Y i Z mniej zirytowane reklamą
fot. shutterstock

Dom mediowy OMD prowadzi stały monitoring wskaźnika irytacji reklamą. Analiza tego parametru w przekroju pokoleniowym pokazuje, że wśród młodszych generacji odsetek osób w wysokim stopniu zirytowanych reklamą jest niższy.

Pokolenie Y (inaczej milenialsi, urodzeni w latach 80. i 90. XX w.) oraz pokolenie Z (osoby urodzone po 1997) dorastały w świecie cyfrowym. Ich przedstawiciele różnią się postawami i zachowaniem od osób ze starszych roczników. Reguła ta potwierdza się również, jeśli chodzi o ich stosunek do reklam.

Na niższy poziom irytacji reklamą wpływa kilka powiązanych ze sobą czynników. Po pierwsze, młodsze pokolenia spędzają średnio mniej czasu dziennie przed telewizorem. Osoby z pokolenia Z oglądają telewizję średnio przez 2 godz. 15 min dziennie. Milenialsi robią to przez 2 godz. 43 min dziennie.

Czytaj więcej w marketingprzykawie.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • odkrywca ameryki 22-09-2017, 07:22:
mniejsza irytacja reklamą? bo sie w tym czasie przełącza kanały :P

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH